האם יוצרי משפחת סימפסון חזו גם את ה-Vision Pro של אפל?

בפרק ישן של הסדרה המצוירת מ-2016, ששמו 'חברים ומשפחה', כל תושבי ספרינגפילד כמעט הסתובבו עם משקפי מציאות מדומה

חזו את משקפי Vision Pro? משפחת סימפסון.

הרוכשים הראשונים של משקפי המציאות המעורבת, Vision Pro, כפי שניתן היה למצוא ברשת, לקחו את המוצר החדש של אפל לכמה בדיקות מציאותיות, שלא בטוח שהיו ברשימה של היצרנית – מצלילה בבריכה, דרך טיול ברחוב ועד נהיגה ברכב – ויכול להיות שההשראה לכך הוא פרק ישן של הסדרה "משפחת סימפסון" מ-2016, שנקרא 'חברים ומשפחה' בו כל תושבי ספרינגפילד כמעט מסתובבים עם משקפי מציאות מדומה על העיניים.

החובבים של הסדרה טוענים, כמובן, ש-אפל הושפעה מהפרק, אבל כך ניתן לטעון כמעט עבור כל משקפי מציאות רבודה שצריכים לחבר למכשיר כדי שניתן יהיה לתפעל אותם – ובכל מקרה כנראה שבכמויות הנוכחיות שהחברה יכולה למכור, לא בטוח שהיא יכולה לצייד אפילו את כל תושבי העיירה המצוירת והמומצאת.

החובבים גם מזכירים שזו לא הפעם הראשונה בה "הסימפסונים" חוזים דברים שיקרו בעתיד. תקרית הנמר הלבן מפרק ב-1993, שהתרחשה בתוכנית של זיגפריד ורוי, התרחשה במציאות כעשור לאחר מכן. בפרק מ-1998 ביצע הומר סימפסון חישוב חלקיק בוזון היגס, 14 שנים לפני שהוא התגלה בפועל, ויש עוד.

אבל יש כאלה שטוענים שהתוכנית הסאטירית מד (Mad) הייתה זו שהקדימה אפילו את יוצרי משפחת סימפסון בהיבט של משקפי המציאות הרבודה, כך לפחות לפי אחד הסרטונים שהועלו ל-X ושמצורף לכתבה. לכל הפחות הוא מצחיק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים