אנב זירו מצרפת לשורותיה את סטיב קורנדל מ-יבמ

קורנדל יכהן כסמנכ"ל תפעול ראשי ויתמקד באסטרטגיית ה-Go-To-Market של החברה הישראלית - שפיתחה פלטפורמה לניהול תשתיות ענן ומתמחה בתחום ה-IaC - כמו גם בהרחבת הכנסות והאצת יעדי הצמיחה

סטיב קורנדל, סמנכ"ל התפעול הראשי של אנב זירו.

חברת אנב זירו (env0) הישראלית, אשר פיתחה פלטפורמה לניהול תשתיות ענן ומובילה בתחום ה-IaC (ר"ת Infrastructure-as-Code), הודיעה היום כי היא ממנה את סטיב קורנדל לסמנכ"ל התפעול הראשי שלה. קורנדל יתמקד באסטרטגיית ה-Go-To-Market של החברה, כמו גם בהרחבת הכנסות והאצת יעדי צמיחה.

המינוי מגיע לאחר שהחברה השלימה סבב גיוס A של 35 מיליון דולר, שהוכרז בסוף חודש מרץ של השנה החולפת, ובין משקיעיה Grove Ventures, BoldStart, Microsoft’s M12, Crescendo Venture Partners, Venture Guides, StepStone Group ו-Knollwood Investment Advisory.

תחום ה-IaC בו היא פועלת בשוק צפוי, על פי הערכות בדו"ח של MarketsandMarkets, להגיע ל-2.3 מיליארד דולר עד 2027. בשנת 2022, צמחה אנב זירו ב-450%, והצמיחה המהירה המשיכה גם ב-2023. לקוחות חדשים של החברה כוללים חברות גדולות כמו BP, Western Union Bank ו-UCLA.

15 שנות ניסיון בתחום – כולל ב-יבמ

קורנדל מביא עימו 15 שנות ניסיון בטכנולוגיות ענן. בתפקידו הקודם הוא שימש כ-CRO ב-Turbonomic – חברת אופטמיזציית עלויות וביצועי ענן שנרכשה על ידי יבמ (IBM) תמורת 2 מיליארד דולר בשנת 2021. הוא הצטרף לחברה ב-2012 כמנהל בכיר, קודם ל-VP ובהמשך ל-VP בכיר עד שמונה ל-CRO. בתפקידו זה היה קורנדל אחראי על צוותי וערוצי המכירות, אותם שיכלל ושיפר והביא לצמיחה מתמשכת בהכנסות.

ב-אנב זירו הוא יצטרף לוועדה הניהולית, יוביל את אסטרטגיית ההתרחבות של החברה ויפקח ממטה החברה בבוסטון על צוותי המכירות, הפיתוח העסקי וקשרי הלקוחות. 

אוהד מייזליש, מנכ"ל אנב זירו: "סטיב מצטרף לשדרה הניהולית שלנו בתקופה בה אנו נכנסים לשלב חדש של גדילה. ההבנה העמוקה שהוא מביא עימו בנוגע לטכנולוגיה שלנו, בשילוב עם הרקע הייחודי שלו בהאצת יעדי צמיחה בארגונים גלובליים בסקטור הענן, הם בעלי ערך רב בהרחבת הנוכחות שלנו בשוק".

סמנכ"ל תפעול ראשי החדש קורנדל אמר כי "הערך הרב ש-אנב זירו מספקת ללקוחותיה, המחויבות שלה לשביעות רצונם והתגובות הנלהבות למוצר הם יוצאי דופן בשוק. זה המפתח להצלחה שלנו, והוא נובע מההתמקדות המתמדת במגמות ובצרכים של הלקוחות והשוק ובהצטיינות בביצועים ועמידה ביעדים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים