"החדשנות הישראלית וה-IT יהיו הראשונים להתאושש מהמשבר"

כך אמר שר החדשנות והמדע, אופיר אקוניס, בוועידת הפסגה של אנשים ומחשבים שנפתחה הבוקר (א') ● "סומך על אנשי ההיי-טק שידעו לנווט את השוק ממשבר גדול להזדמנות גדולה"

שר החדשנות והמדע, אופיר אקוניס, מדבר בוועידת הפסגה של אנשים ומחשבים.

"ועידת הפסגה של אנשים ומחשבים נערכת השנה בסימן הטרגדיה האיומה של אירועי השבעה באוקטובר. אין לי כל צל של ספק, שכמו ב-30 השנים האחרונות, החדשנות, הטכנולוגיות הישראליות, המחקרים ותחום ה-IT יהיו הראשונים להתאושש מן המשבר בו אנו מצויים כעת", כך אמר שר החדשנות והמדע, אופיר אקוניס, שפתח הבוקר (א') את ועידת הפסגה של אנשים ומחשבים, אשר נערכת בראשון לציון.

"המשבר הנוכחי הוא אמיתי, אבל אני משוכנע שבכוחות משותפים, של המגזר הציבורי והמגזר הפרטי, נצליח להחזיר את ענף ההיי-טק לצמיחה", המשיך ואמר אקוניס. הוא ציין כי בתקציב המדינה לשנת 2024 יש תוספת של מיליארד שקלים לרשות החדשנות, וכן כי כבר בשבועיים הראשונים למלחמה הממשלה אישרה מענקים של 400 מיליון שקל לסיוע לחברות סטארט-אפ שנפגעו מהמצב.

"אני סומך עליכם, אנשי מגזר ההיי-טק, שתדעו לנווט את השוק ממשבר גדול להזדמנות גדולה מאוד, ונעשה זאת יחד בכוחות משותפים. כי כפי שאומרת אחת הכותרות של הכנס הזה, 'עם ישראל חי'", הצהיר אקוניס.

לוועידה של אנשים ומחשבים היום הגיעו מאות מנהלים, יחד עם בכירי המשק במגזר העסקי והממשלתי וביניהם: החשב הכללי באוצר יהלי רוטנברג; מנכ"לית מערך הדיגיטל הלאומי, שירה לב עמי; מייסד ומנכ"ל צ'ק פוינט, גיל שוויד; וכן ראשי חברות ה-IT העובדות עם המשק וצמרת חברת החדשות N12דפנה ליאל, ניר דבורי וגלעד שלמור.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים