בצל המלחמה: קרן אתנה הטמיעה מעבדת דמיון באופקים

המעבדה בבית ספר אשלים מצטרפת למעבדה שכבר פועלת בעיר בתיכון עמל

מימין לשמאל: אורי בן ארי, נשיא ומייסד קרן אתנה, מעניק תעודה לראש עיריית אופקים, איציק דנינו.

על רקע המלחמה, קרן אתנה חנכה באחרונה מעבדת דמיון חדשה בבית הספר אשלים שבעיר אופקים. המעבדה מצטרפת למעבדה נוספת בעיר שפועלת בתיכון השש שנתי עמל אמירים זו השנה השנייה ברציפות.

הטקס נערך ביום שבו ציינו 100 ימים מאז מתקפת ה-7 באוקטובר, בה איבדה העיר 47 מתושביה באירוע חדירת המחבלים.

כבר בשבועות הראשונים מאז פרוץ המלחמה, החליט מינהל החינוך בעיר להחזיר את התלמידים לשגרת לימודים. בשלב ראשון זה היה בלמידה מרחוק, ובהדרגה עברו ללימודים פרונטליים.

תלמידים במעבדה הדמיון החדשה באופקים.

תלמידים במעבדה הדמיון החדשה באופקים. צילום: קרן אתנה

כמו בעשרות ישובים שבהם המעבדה כבר הותקנה, גם בבית הספר באופקים היא תתרום לשיפור רמת הלימודים בעיר, תהווה מודל לכיתת העתיד ותסייע לתלמידים גם בתהליך ההפוגה משגרת המלחמה, בעזרת סביבות סנסוריות ומשחקים מגוונים.

בטקס ההשקה בירך ראש העיר, איציק דנינו, על הקמת המעבדה, הודה לכל השותפים והוסיף ברכת "יישר כוח לתלמידים המקסימים שלנו, שמהווים את דור העתיד של אופקים".

אורי בן ארי, נשיא ומייסד קרן אתנה אמר: "אופקים, עיר הגיבורים, מקדמת את מערכת החינוך בצורה מדהימה ובמודלים חוצי עיר, כאשר המשאבים בכל בית ספר משמשים תלמידים מרחבי העיר". בן ארי ציין כי הקמת מעבדת הדמיון בבית הספר התאפשרה הודות לתרומותיהם של קרן רונסון, קרן רש"י, קרן משפחת ברול, מגבית קנדה, מפעל הפיס, עיריית אופקים וקרן אתנה ותורמיה ושותפיה. 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים