מקסים קורוסטישבסקי מונה למנמ"ר ש.ל.ה. שירותי רפואה

קורוסטישבסקי עובר לתפקידו החדש בחברה הבת של שירותי בריאות כללית, אחרי שכיהן כמנמ''ר משרד הבינוי והשיכון במשך כחמש שנים, במהלכן אף הוכתר מנמ''ר המצטיין לשנת 2021 בטקס IT Awards של אנשים ומחשבים

מקסים קורוסטישבסקי, מנמ"ר ש.ל.ה. שירותי רפואה.

מקסים קורוסטישבסקי, מנמ"ר משרד הבינוי והשיכון, מונה למנמ"ר ש.ל.ה. שירותי רפואה, כך נודע לאנשים ומחשבים.

ש.ל.ה. שירותי רפואה היא חברה בת של שירותי בריאות כללית, המעניקה שירותים בתחומי רופאת שיניים, רפואה משלימה ואסתטיקה. החברה הוקמה ב-1988 ומפעילה כ-170 מרפאות. היא מונה 5,500 עובדים – בתפקידים רפואיים, פרה-רפואיים ואדמיניסטרטיביים.

ש.ל.ה. שירותי רפואה

ש.ל.ה. שירותי רפואה

קורוסטישבסקי, בן ה-46, החל את דרכו בעולם המחשבים כשהתקבל לבית ספר אוֹרט סינגלובסקי לטכנולוגיה מתקדמת ומדעים. הוא בוגר ממר"ם, ושירת בממכ"א (ר"ת מרכז מיכון כוח אדם) כראש צוות פיתוח והאחראי על מערכות המחשוב של יחידת מינהל התשלומים. תוך כדי שירותו הצבאי סיים, בהצטיינות, תואר ראשון במדעי המחשב ובמנהל העסקים במכללת צ'מפליין.

עם שחרורו מהצבא ב-2005 היה למנהל פיתוח בהדס מערכות. לאחר מכן, בשנים 2005-2010, כיהן כמנמ"ר IWS, "תוכנית "ויסקונסין" – והוביל את תהליכי המחשוב של התוכנית החדשה. בין 2010 ל-2018 היה CTO במשרד הבינוי והשיכון, ובהמשך, ב-2018, מונה למנהל אגף טכנולוגיות דיגיטליות ומידע בכיר  (כלומר, ל-מנמ"ר) במשרד הבינוי והשיכון. הוא החליף בתפקיד את עפרה פרנקל, שעברה להיות מנמ"רית משרד העבודה והרווחה.

"מעז וראוי להערכה על הבנה טכנולוגית רחבה והובלת יוזמות טכנולוגיות"

ה-IT בראשות קורוסטישבסקי במשרד הבינוי והשיכון משרת כ-1,000 משתמשים, עובדי משרד וגופים חיצוניים, והוא ניהל 140 עובדים. משרד הבינוי והשיכון היה המשרד הממשלתי הראשון שביצע עלייה לנימבוס, מכרז ענן המחשוב הממשלתי.

בפברואר 2022 הוענק לקורסטישבסקי תואר המנמ"ר המצטיין לשנת 2021 בטקס IT Awards של אנשים ומחשבים. חבר השופטים כתב עליו כי "קורסטישבסקי הוביל עשייה רבה בשנה האחרונה וממשיך להוביל לשיתופי פעולה במשרדים הממשלתיים. הוא הוביל את ההטמעה של מהפכת ה-BI בארגונו והשלים את המעבר לעבודה בבינה עסקית אחודה בכל המשרד, תוך פשטות ודיוק בנתונים. כך, הוא הביא למימוש אסטרטגיה פנים ארגונית לדיגיטציה. קורסטישבסקי מגלה הבנה לצורך בשיתופי פעולה עם גורמים 'עסקיים' במשרד, כדי להניע שינוי שממוקד בתועלות עסקיות. הוא מעז וראוי להערכה על הבנה טכנולוגית רחבה והובלת יוזמות טכנולוגיות".

לקורסטישבסקי בעל תואר שני, אף הוא בהצטיינות, במנהל עסקים עם התמחות בטכנולוגיה מאוניברסיטת פוליטכניק.

לא ניתן היה להשיג את תגובתו של קורוסטישבסקי לידיעה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים