שופרסל פותחת תוכנית חדשה לסטארט-אפים בתחום הריטייל-טק

המיזם הוא בשיתוף ענקיות הקמעונאות הבינלאומיות EDEKA מגרמניה, MC מפורטוגל ו-Żabka מפולין, המשתייכות יחד עם שופרסל לקבוצה משותפת ● התוכנית כוללת קבלת ייעוץ, תובנות והכוונה להתפתחות עסקית גלובלית

אורי וטרמן, מנכ"ל קבוצת שופרסל.

קבוצת שופרסל הודיעה השבוע כי היא משיקה תוכנית חדשה לסטארט-אפים מתחום הריטייל-טק. המיזם החדש יצא לפועל בשיתוף שלוש ענקיות הקמעונאות הבינלאומיות EDEKA מגרמניה, MC מפורטוגל ו-Żabka מפולין, המשתייכות יחד עם שופרסל לקבוצה משותפת נרחבת, אשר מייצגת למעלה מ-22 אלף חנויות, 500 אלף עובדים והכנסות של למעלה מ-80 מיליארד יורו בשנה.

לפי שופרסל, חברות סטארט-אפ נבחרות בתחום הריטייל-טק – העוסקות בפתרונות טכנולוגים חדשניים בתחום הקמעונאות ואשר יבחרו לתוכנית – יזכו בהזדמנות ליהנות מליווי מקצועי (מנטורינג) חוצה טריטוריות מהמומחים המובילים בתחום בארבע החברות, ואף עשויות לראות את הרעיונות שלהן מוטמעים באלפי חנויות ברחבי העולם, תוך השפעה על מיליוני משפחות.

התוכנית תאפשר לסטארט-אפים לקבל ייעוץ, תובנות והכוונה גלובלית, כמו גם להתפתח עסקית מעבר לשוק המקומי, וזאת מבלי להיות כבולים לפרדיגמות ולתובנות צרכניות לוקאליות.

עתיד לצבור תאוצה חדה בשנתיים הקרובות. שוק הריטייל-טק העולמי.

עתיד לצבור תאוצה חדה בשנתיים הקרובות. שוק הריטייל-טק העולמי. צילום: אילוסטרציה. שאטרסטוק

מיקוד הקבוצה בשנת 2024 יהיה סביב העוגנים המרכזיים הבאים: תפעול וניהול חנויות, לשיפור חווית הלקוח והעלאת היעילות; הכנסות מפרסום (retail media) ופיתוח פלטפורמות פרסום חדשות; ו-מידע ותובנות על התנהגות הצרכנים (ציבור הרוכשים).

לפי הערכות של מומחים, שוק הריטייל-טק העולמי יצבור תאוצה חדה בשנתיים הקרובות. עבור סטארט-אפים בזירה זו, מדובר בהזדמנות עסקית גדולה לפעול על פיתוחים בתחום – החל מקופות אוטונומיות וחכמות וחווית VR בחנויות, דרך מדפים חכמים ועד טכנולוגיות מתקדמות שמשלבות חיישנים ובינה מלאכותית בנקודות המכירה. כל אלה יאפשרו לקמעונאיות להתכונן לשלב הבא בעולם הצריכה, ולייצר עבור הקונים חוויית לקוח דיגיטלית משודרגת בחנויות הפיזיות, לצד ייעול שרשרת האספקה.

אורי וטרמן, מנכ"ל קבוצת שופרסל: "במסגרת תוכנית זו, שיוצאת לדרך החל מהיום, שופרסל תיהנה מחשיפה בינלאומית ומהזדמנות להיכרות עם חדשנות פורצת דרך, לשיפור הביצועים העסקיים של הקבוצה, לצד שדרוג חוויית הלקוח בחנויות הרשת ובאתר. במסגרת פעילות זו, שופרסל פועלת לקדם את תעשיית הריטייל-טק בישראל, מחויבת לקדם סטארט-אפים ישראליים מבטיחים ברחבי העולם, ושואפת לסמן טכנולוגיות שיזניקו את חוויית הצריכה שלנו לגבהים שלא הכרנו". 

ניתן להגיש מועמדות לתוכנית עד ה-4 בפברואר, 2024, בקישור הבא https://disruptretail.tech.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים