בצלאל שדרגה את תשתיות ה-IT והגנת הנתונים עם נוטניקס וקומוולט

Dna-IT הטמיעה במוסד המפורסם פלטפורמת Hyperconverged של נוטניקס ומערך הגנת נתונים מנוהל בענן, מבוסס פתרון מטאליק של קומוולט ● היקף הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים

עמית אביצור, מנמ"ר בצלאל.

כחלק מהמעבר של בצלאל (או, בשמה המלא, בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים) לקמפוס חדש במרכז הבירה, הושלם באחרונה פרויקט רחב היקף לשדרוג תשתיות ה-IT והגנת הנתונים של המוסד המפורסם, עם טכנולוגיות של נוטניקס וקומוולט. את הפרויקט, שהחל במרץ 2023 והסתיים באחרונה, ביצעה DnA-IT. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם ההערכות הן כי מדובר במאות אלפי שקלים.

במסגרת הפרויקט הוטמעה בבצלאל פלטפורמת Hyperconverged של נוטניקס, המאחדת עבור האקדמיה האמנותית את ניהול השרתים, האחסון והתקשורת לממשק אחד. בנוסף, בוצע מהלך להחלפת מערכת הווירטואליזציה, שמריצה עשרות שרתים וירטואליים על גבי ארבעה שרתים מארחים.

כמו כן, הוטמע בבצלאל מערך הגנת נתונים מנוהל בענן, מבוסס מטאליק של קומוולט, שמשמש להגנה ולגיבוי יישומי ה-Office 365, כגון אאוטלוק, טימס, שרפוינט ו-וואן דרייב. כל זאת, לצד גיבוי התשתית הווירטואלית והמידע הארגוני בשרתים.

בבצלאל אומרים כי הפרויקט בוצע תוך מתן דגש על יעילות מרבית, נוחות תפעול וניהול, זמינות, אבטחת מידע, ובכלל זה הגנה ממתקפות כופר, שדרוג מהירות השחזור והרחבה משמעותית של נפח האחסון. הנהלת הארגון ממשיכה לקדם פתרונות מתקדמים, המשולבים במערכות המחשוב והמולטימדיה שלו. אלה משמשות 2,500 סטודנטים, 600 מרצים וכ- 170 עובדי מנהלה.

"בצלאל תהיה מוגנת ובטוחה מול כל איום"

עמית אביצור, מנמ"ר בצלאל, אמר כי "הודות לניהול האחוד של השרתים, התקשורת והאחסון תחת ממשק אחד הוא קל ונוח. הפתרון של נוטניקס מייעל תהליכים, משפר את יכולות ההגנה שלנו ומאפשר צמצום נפח האחסון. מערכת הווירטואליזציה מאפשרת לנו להשיג חסכון במערך התשתיות. מטאליק של קומוולט הוא פתרון נוח וידידותי. הגיבוי נעשה למערכת אחת אחודה עם ממשק ידידותי, ברור וקל לתפעול, שכולל התראות חכמות. הפתרון כולל הגנות מתקדמות נגד מתקפות כופר, חלונות גיבוי קצרים יותר ושחזור מהיר, שיכול להיעשות ברמת הקובץ, הדיסק או המכונה. הגיבוי נעשה הן לשרתים פיזיים והן לענן".

אושרי שרון, מנכ"ל DnA-IT, ציין כי "השילוב של הפתרון של קומוולט עם נוטניקס מספק לבצלאל את ההגנה שכל ארגון גדול זקוק לה. פשטות הממשק, ההגנה הגבוהה והיכולות המתקדמות בגיבוי ושחזור הופכות אותו לפתרון מתאים לארגון גדול, שמנהל נתונים בהיקף רחב".

לדברי איציק סקוברניק, מנהל פריסייל בקומוולט ישראל, "ארגונים ששוקלים מעבר לענן צריכים לעשות זאת באופן האחראי ביותר, ועם פתרונות הגיבוי והשחזור האמינים ביותר. יכולות השחזור המדויקות, הגיבוי האמין והאבטחה הגבוהה מבטיחים שבצלאל תהיה מוגנת ובטוחה מול כל איום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים