מטריקס מוצרי תוכנה תפיץ ותשווק את ענקית התוכנה סינופסיס

במסגרת ההסכם, תקדם מטריקס את פתרונות אבטחת הקוד של סינופסיס בארץ, ותספק מעטפת שלמה באתר הלקוח - משלב הארכיטקטורה והיישום ועד שלב העלייה לאוויר - על ידי כוח אדם מומחה בתחום

שרון אקשטיין, מנהלת תחום פתרונות DevSecOps במטריקס מוצרי תוכנה, ושלומי צרפתי, מנהל מכירות אזורי ב-סינופסיס.

חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס חתמה על הסכם לייצוג ישראלי של ענקית התוכנה הבינלאומית סינופסיס (Synopsys) – חברת תוכנה מובילה בתחום פתרונות אבטחת יישומים, בעלת מחזור של למעלה מ-5 מיליארד דולר.

סינופסיס

הפתרונות עטורי הפרסים של Synopsys Software Integrity Group למפיצים בישראל מאפשרים הגנה על יישומים מפני סיכוני סייבר על כל ציר שרשרת האספקה – משלב התכנון המוקדם של היישום (Shift Left) ועד לשלב הייצור (Production). סינופסיס מפתחת כלים ופתרונות המאפשרים לסרוק קוד יישומים, בין אם מדובר בקוד מקור או קוד פתוח, ולטפל בחולשות בשלב מוקדם בתהליך הפיתוח, באוטומציה מלאה, תוך צמצום עלויות, מזעור סיכונים ומקסימום פרודוקטיביות.

סינפוסיס מתמחה בבדיקות אבטחת יישומים, באנליזות הרכב תוכנה ובבדיקות סטטיות של אבטחת יישומים, ופתרונות אלו זיכו אותה, כאמור, בהוקרה רבה.

בין שירותיה הבולטים של סינופסיס: סריקת קוד המקור של הלקוח, זיהוי פגיעויות ופרצות אבטחה, המלצות על תיקוני גרסאות נקיות יותר, הפחתת סיכוני אבטחת מידע המצויים בקוד, הורדת עלויות תפעוליות באמצעות תיקון פגיעויות/ גרסאות בתחילת דרכן (Shift Left). לפי החברה, "יתרונות אלו מקצרים את זמני פיתוח התוכנה, ובכך חוסכים עלויות רבות לחברות, בדרך לתוצר איכותי, ובטוח יותר".

במסגרת הייצוג, תספק מטריקס מעטפת שלמה באתר הלקוח, משלב הארכיטקטורה והיישום ועד שלב העלייה לאוויר, על ידי כוח אדם מומחה בתחום.

"נוביל יחד פרויקטים פורצי דרך בעולם הטכנולוגי"

שרון אקשטיין, מנהלת תחום פתרונות DevSecOps במטריקס מוצרי תוכנה: "אנחנו מאמינים מאוד בשיתוף פעולה זה, במיוחד לאחר שנים שאנחנו מכסים את התחום ונותנים מענה במגוון רחב של פתרונות בעולם אבטחת הקוד. שיתוף הפעולה עם סינופסיס מקנה לנו יכולת לספק פלטפורמה שלמה של פתרונות על ציר הפיתוח, משלב כתיבת הקוד ועד לשלב העלייה לאוויר, תוך בחינת כל האספקטים הרלוונטיים. זה יאפשר לנו לתת מענה לכל האתגרים, הצרכים והדרישות העדכניות כיום בשוק עבור כל לקוח שרוצה להגן על הסביבה שבה הוא מפתח".

"אנו מברכים על שיתוף הפעולה החדש, ההסכם שלנו עם מטריקס מוצרי תוכנה הוא אבן דרך משמעותית שתסייע להרחיב את ההיצע של סינופסיס בשוק הישראלי", מסר טום הרמן, סמנכ"ל ערוצים גלובליים ובריתות של Synopsys Software Integrity Group.

שלומי צרפתי, מנהל מכירות אזורי ב-סינופסיס: "חברת סינופסיס בחרה בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס כשותף אסטרטגי בישראל, הודות למוניטין רב השנים שלה בהובלת פרויקטים איכותיים, עתירי מידע וניסיון, שדורשים פתרונות אבטחה אמינים, מהירים ודינמיים. סינופסיס היא חברה טכנולוגית בעלת רשת שותפים ענפה ברחבי העולם, ואנו שמחים על שיתוף פעולה זה עם מטריקס בישראל, שיאפשר לספק שירות מקומי ופתרון כולל מקצה לקצה עבור לקוחות. אני צופה כי נוביל יחד פרויקטים פורצי דרך בעולם הטכנולוגי, תוך חזון משותף לספק מערך הגנה מלא על שרשרת האספקה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים