בזכות ה-AirTag של אפל: נמצאה מזוודה שנגנבה בשדה התעופה

ה-AirTag שהוטמן במזוודה הוביל את בעליה לביתו של הגנב, שם מצאה המשטרה לא רק את המזוודה שלה, אלא רכוש גנוב נוסף

הוביל לרכוש הגנוב. ה-AirTag של אפל.

מי שהתנסה באובדן מטען בטיסה מכיר בוודאי את עוגמת הנפש כשהוא מגיע ליעד מסוים והמזוודה שלו לא נמצאת על מסוע המזוודות. בהחלט מעצבן. זה מה שקרה למשפחה שנחתה בטיסה מפלורידה בנמל התעופה הבינלאומי שארלוט שבקרוליינה הצפונית, ואחת מהמזוודות שלה נעלמה.

אבל במקרה הזה, הסיפור נגמר קצת יותר טוב, כי בעליה של המזוודה הטמינה בה את ה-AirTag של אפל, ובעזרת המעקב שהוא מאפשר הסתבר שהמזוודה נמצאת לא הרחק משם, בעיר גסטוניה שממערב לשארלוט.

האישה טרחה ונסעה לבית שבו נמצא ה-AirTag לפי המיקום שהציג לה ה-iPhone, ועם הגעתה הזעיקה את המשטרה.

בתוך הבית מצאו השוטרים לא רק את המזוודה המדוברת, אלא גם מזוודה של קורבן נוסף שנגנבה גם היא משדה התעופה. למרבה הצער, המזוודה שלה כבר הייתה ריקה יחסית כשנמצאה, ונראה שהגנב הספיק למכור רבים מהפריטים שהיו בתוכה.

החשוד נעצר בסופו של דבר והואשם בעבירות גניבה מרובות.

אין זו הפעם הראשונה שה-AirTag עוזר לאתר מזוודות שנגנבו או שהועלו בטעות לטיסות אחרות, ורשויות אכיפת החוק משתמשות יותר ויותר בהתקנים האלה כדי לאתר רכוש גנוב. בחודש שעבר הודיעה וושינגטון די.סי על תוכניות להפיץ התקני AirTag לתושבים בשכונות מסוימות כדי להקל על השוטרים לאתר כלי רכב גנובים.

אולי כדאי למשטרת ישראל ולחברות הביטוח לאמץ את הרעיון, שעשוי לסייע להן באיתור כלי רכב גנובים קצת לפני שהם מגיעים ל"משחטות" בערי הגדה המערבית…

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אמי

    זה לא יעזור לתפוס רכבים גנובים כי לרוב הערבים אין אייפון לרובם יש שיאומי וסמסונג

אירועים קרובים