חכו עם העדכון: iOS 17.2.1 יוצר בעיות ב-iPhone

לאחר התקנת הגרסה - שאמורה הייתה לתקן באגים משמעותיים במערכת ההפעלה - צצו במכשירי אפל הפרעות בקישוריות הסלולרית, התחממות יתר, עוד תופעות מטרידות, כך לפי דיווחים רבים שעלו בדיונים בקהילת התמיכה של אפל

iOS 17 - העידכונים עם התיקונים רק קילקלו.

שבוע פחות או יותר לאחר ששחררה את הגרסה היציבה של iOS 17.2, מיהרה אפל לשחרר עדכון חדש, 17.2.1. מטרת העדכון המהיר הזה הייתה לפתור בעיה של סוללה שמתרוקנת בקצב מוגבר במכשירי ה-iPhone, ורבים מיהרו והתקינו את העדכון. כעת מתברר שמעבר לכך שבעיית הסוללה לא נפתרה עבור כל המשתמשים שסבלו ממנה, העדכון החדש גורם לבעיות משל עצמו.

לפי דיווחים של משתמשים רבים למדי, כולל בדפי התמיכה של אפל עצמה, העדכון ביטל את יכולת הקישוריות הסלולרית של המכשירים שלהם. חלקם אפילו לא הצליחו לאחזר את החיבורים, גם אחרי אתחול של המערכת.

"אחרי שעדכנתי את ה-iPhone שלי אתמול בלילה ל-iOS 17.2.1, אני כבר לא יכול להתחבר לספק הרשת שלי. ניסיתי את האיפוסים, ועדיין לא עובד. מאוד מתסכל. האמנתי באפל וב-iPhone שנים, עכשיו אני כבר לא כל כך בטוח", כתב אחד מהמשתמשים, למרות שכנראה איפוס הגדרות התקשורת הסלולרית היא הדרך היחידה שזמינה כעת כדי לנסות לפתור את הבעיה.

בפרסומים שונים דיווחו שמעבר לכך, בעיית ההתחממות של חלק מהמכשירים, שתוקנה עם העדכון iOS 17.0.3, שוב מורגשת במידה כזו אחרת, ושוב באופן שנדמה אקראי.

אפל עדיין לא הוציאה עדכון לבעיות החדשות, אבל גרסה iOS 17.3 אמורה להיות מושקת מאוחר יותר החודש ואולי היא תביא את המזור הנדרש כל כך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים