חברת נמל אשדוד יצאה בקול קורא לקידום טכנולוגיות תחבורה ימית

החברה קוראת לסטארט-אפים להירשם לתוכנית החדשנות שלה ולקבל ליווי מקצועי וחשיפה לנמלים ברחבי העולם

נמל אשדוד.

חברת נמל אשדוד – הידועה כגורם המקדם חדשנות בפעילויותיה – יצאה בקול קורא לחברות סטארט-אפ להירשם לתוכנית החדשנות שלה ולקבל ליווי מקצועי וחשיפה לנמלים ברחבי העולם.

התוכנית מיועדת לסטארט-אפים מכלל הסקטורים הרלוונטיים לעולם הספנות והתעבורה הימית, החל מלוגיסטיקה ושרשרת אספקה, דרך סייבר ועד איכות סביבה.

ההרשמה לקול הקורא פתוחה לסטארט-אפים עד ה-15 בינואר 2024, שלאחריו ייבחרו החברות שייכנסו לתוכנית.

חממת החדשנות של נמל אשדוד

חממת החדשנות של נמל אשדוד המנוהלת על ידי רועי אברהמי, מציעה לסטארט-אפים ליווי צמוד של סוכני חדשנות, בעלי ניסיון רב בהטמעה של טכנולוגיות בנמל, ואפשרות ייחודית לשימוש במתקני הנמל כשדה ניסוי של הטכנולוגיה שפיתחו.

מעבר לליווי העסקי והטכנולוגי, הסטארט-אפים יוכלו לבצע הוכחת היתכנות של הטכנולוגיה שלהם, הן בשטחי הנמל והן בשטחי שגרירויות החדשנות של נמל אשדוד ברחבי העולם, כך שהיזמים יכולים לממש את הרעיון או השיטה ולהדגים את השימושיות של הטכנולוגיה. בין שגרירויות החדשנות של נמל אשדוד נמנים נמל ברצלונה, רשות הנמלים של ניו יורק וניו ג'רזי, נמל טמפה, נמל ניו אורלינס, נמל סלוניקי וחברת הספנות מארסק.

בנוסף, חברת נמל אשדוד מציעה לסטארט-אפים המשתתפים בתוכנית אפשרות הצגה של הטכנולוגיה לרוכשים ומשקיעים פוטנציאליים, משגרירויות החדשנות בנמלי העולם ועד ארגונים גדולים ברחבי העולם.

כמו כן, מעצם השתתפותן לתוכנית, החברות יהיו מועמדות להשקעה מטעם זרוע ההשקעות של נמל אשדוד. 

לדברי יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד, שאול שניידר: "בתקופה זו, בה רואים את האקוסיסטם הישראלי נאבק, אנו בחברת נמל אשדוד מציעים ליווי ותמיכה לסטארט-אפים הישראליים. הזירה הגלובלית היא תחרותית והחממה הטכנולוגית של נמל אשדוד מאפשרת לסטארט-אפים לקבל הזדמנות גם מעבר לים, במסגרת שיתופי פעולה עסקיים עם נמלים ברחבי העולם. החדשנות והטכנולוגיה מהווים מנוע צמיחה של נמל אשדוד, אשר לו חשיבות גדולה גם עבור המשק הישראלי וגם עבור מערכת הנמלים הבינלאומית. אנו מזמינים סטארט-אפים נוספים להצטרף לאתגר שהצבנו בפנינו לקידום הטכנולוגיות בתחום הימי, בישראל ובעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים