ישרוטל משדרגת תשתיות עם פלטפורמת פריוריטי

תטמיע במלונות הרשת, במערך ההזמנות ובגופי המטה פלטפורמות חכמות לניהול ארגוני מערכתי, בפרויקט שעלותו מוערכת במיליוני שקלים

מימין: ליאור רביב - מנכ"ל ישרוטל, עינב פלג כהן - מנכ"לית פעילות טכנולוגיות המלונאות של פריוריטי, ושגיב גרינשפן - מנכ"ל פריוריטי.

רשת המלונות ישרוטל החלה בשבוע שעבר בפרויקט, שבמסגרתו יוטמעו פתרונות פריוריטי (Priority) בבתי המלון, במערך ההזמנות ובגופי המטה, ויכללו חיבור למערכות הכספים והסליקה של הרשת. במסגרת הפרויקט יחוברו מערכות אלה לערוצי המכירה הדיגיטליים של הרשת. לפי הערכות בשוק מדובר בעסקה של מיליוני שקלים.

רשת ישרוטל היא חברה ציבורית, המפעילה כיום בישראל כ-23 מלונות, שבעה מהם בקטגוריית היוקרה. בימים אלה, 10 בתי מלון נוספים של הרשת נמצאים בשלבי יזום והקמה שונים, בנוסף, באחרונה הודיעה ישרוטל על רכישת ארבעה בתי מלון באתונה תמורת סכום של כ-126 מיליון שקל. בתי מלון אלו יצטרפו לשני בתי מלון ברומא שרכשה בשנה שעברה, שעתידים להיפתח, לאחר שיפוץ, בתחילת 2025.

במסגרת הפרויקט תוטמע בכל 23 בתי המלון של ישרוטל בישראל, יחד עם אלו שנמצאים בהקמה, הטכנולוגיה של פריוריטי, שהינה פלטפורמה חכמה לניהול מלונאי מערכתי. מערכות אלו יתממשקו עם הטכנולוגיות והמערכות הקיימות של הרשת במטרה להטמיע בהן תהליכי הדיגיטציה. המערכות ינהלו את החיבור לממשק ההזמנות באתר האינטרנט של ישרוטל, תוך חיבור למערכות הסליקה והכספים של הרשת, זאת במטרה לשפר את התהליכים התפעוליים ולייצר אוטומציה של תהליכים קיימים.

כמו כן, כוללת הטכנולוגיה חיבור למרכז ההזמנות,  חיבור ישיר לבוקינג ולאקספדיה, הטמעת מערכות CRM, ניהול מועדון חוג השמש, חיבור מערכות BI ועוד. ההטמעה של המערכות תתבצע במהלך שנת 2024 בצורה מדורגת, ואמורה להסתיים  לפני החגים ב-2024 על מנת להתאים את התשתיות לקראת עליית שוק התיירות בישראל.

יוחאי אנגלסמן, סמנכ"ל מערכות מידע בישרוטל, ציין, כי “חברת ישרוטל היא חברה שמתפתחת במהירות. לאור ראיית צורכי החברה והתפתחותה בשנים הקרובות, וכן התקדמותה בתחום מערכות המידע בכלל והתפתחותה הדיגיטלית בפרט, הוחלט על פרויקט להחלפת מערכת הניהול המלונאי הקיימת. במסגרת הפרויקט נבחנו מספר פתרונות של ספקים מובילים. ישרוטל החליטה לבחור בפתרון של חברת פריוריטי לאור עושרו הפונקציונלי, גמישותו, בגרותו  ויציבותו. אני שמח על הבחירה. ניהול הפרויקט כפי שבא לידי ביטוי בשנה האחרונה חיזק עוד יותר את ביטחוני במוצר ובחברה”.

שגיב גרינשפן, מנכ"ל פריוריטי, אמר , כי "בתקופה מורכבת שכזו, פריוריטי גאה להוביל את שדרוג התשתיות הטכנולוגיות והארגוניות של אחת מרשתות המלונות הגדולות בישראל, שיאפשר לה להעניק שירות מהיר ויעיל עוד יותר – בארץ וגם עבור פעילותה המתרחבת בחו"ל".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אחד שיודע.

    נשאר רק לשנות את האופי של חלק ממנהלי המלונות של הרשת הזאת. כי יש שם מנהלים שלא יודעים שלא לעולם חוסן ולכן הם מרשים לעצמם יותר מידי.

אירועים קרובים