פריון רוכשת חברת פרסום דיגיטלי קנדית ב-100 מיליון דולר

הנרכשת, הייבסטאק, פועלת בעולם הפרסום הדיגיטלי החוץ ביתי, שמשתמש בטכנולוגיות חדשניות ליצירת פרסומות במרחב הציבורי ● פריון תשלם את הסכום במזומן ובשלוש השנים הבאות היא תוסיף עד 25 מיל' ד', בתלות בביצועים

קמפיין על גבי שלט של הייבסטאק - בלונדון.

חברת הפרסום הדיגיטלי הישראלית פריון נטוורק הודיעה היום (ג') כי היא רוכשת את החברה הקנדית הייבסטאק (Hivestack) תמורת 100 מיליון דולר במזומן, שישולמו עם סגירת העסקה, ותקבולים עתידיים מבוססי ביצועים והמשך העסקה לעובדי הנרכשת של עד 25 מיליון דולר במזומן ובמניות, על פני שלוש שנים.

הייבסטאק היא חברה גלובלית שפועלת בשוק צומח – פרסום דיגיטלי חוץ ביתי (DOOH). פרסום זה משתמש בטכנולוגיות חדשניות ליצירת פרסומות במרחב הציבורי. בין לקוחות פלטפורמת ה-DOOH של הייבסטאק ניתן למצוא חברות מדיה, סוכנויות פרסום ומותגים, בהם אובר, קולגייט, לגו וקבוצת מלונות אינטרקונטיננטל. לפי PQ Media, התחום צפוי לצמוח מ-21.5 מיליארד דולר השנה ל-30.7 מיליארד ב-2026.

החברה הנרכשת הוקמה ב-2017 במונטריאול ומציעה את הפתרון שלה ב-32 מדינות בצפון אמריקה, באמריקה הלטינית ובאזורי EMEA ו-APAC. לבעלי אמצעי מדיה היא מציעה מערך טכנולוגיות ייעודיות כמו DOOH Ad Server ו-Header Bidder, שנועדו לנהל, לספק ולייעל פרסום ממוקד במסכים דיגיטליים, וכן להגביר את התשואה ואת יעילות איתור הביקוש. עבור קוני מדיה, ה-DOOH DSP של הייבסטאק, יחד עם כלים לתכנון קהל ומדידה של קמפיינים, מספקים יכולות חזקות לאיתור מלאי אופטימלי, מקסום אפקטיביות והחזר על ההשקעה בקמפיינים בערוצי DOOH.

"קריאייטיב מרשים עם נראות גבוהה"

טל יעקובסון, מנכ"ל פריון, אמר כי "הרכישה של הייבסטאק מקדמת את אסטרטגיית הצמיחה שלנו לטווח הארוך. פלטפורמת ה-DOOH הטכנולוגית של הייבסטאק מציעה למותגים ולמפרסמים קריאייטיב מרשים עם נראות גבוהה, טרגוט ממוקד, אימפקט מיידי, טווח הפצה רחב ויכולת מדידה". לדבריו, "עסקה זו תומכת במטרה שלנו להרחיב את היכולות הטכנולוגיות ואת גיוון היצע המוצרים שלנו, ונמשיך לחפש הזדמנויות נוספות לצמיחה לא אורגנית".

לדברי אנדריאס סופליוטיס, מייסד ומנכ״ל הייבסטאק, "היכולות של הטכנולוגיה שלנו, בשילוב המומחיות של פריון בשוק ופתרונותיה למפרסמים, יביאו לפיתוח של פתרונות חדשים וסינרגטיים, שיתאימו ללקוחות בכל העולם".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים