יו-טיוב מסכמת שנה: הסרטונים, הקליפים והיוצרים הכי נצפים בישראל

קופה ראשית – כוכבת הסרטונים הנצפים ביו-טיוב נכון לסוף 2023, ואושר כהן עם שלושה קליפים בעשירייה הראשונה, בהם "אהבה" במקום הראשון ● תכנים שקשורים למלחמה היו מהסרטונים הטרנדיים של השנה גם בארה״ב

מקום ראשון בסרטונים הטרנדיים. "קופה ראשית".

פרק 9 מעונה 4 של "קופה ראשית" (כאן 11 – תאגיד השידור הישראלי) היה הסרטון הנצפה ביותר בישראל, ו-"אהבה" של אושר כהן, היה הקליפ הנצפה יותר בישראל נכון לסוף 2023 – כך לפי הסיכומים שפרסמה היום יו-טיוב.

אחרי "קופה ראשית" (שכבר כבשה את המקום הראשון ברשימה ב-2021) נמצאים ברשימת הסרטונים, בסדר יורד, מופע המחצית של ריהאנה בגמר ה-NFL (סופרבול) ו"שיעור גיאומטריה" של אורי ורד, לצד לא מעט כוכבי יו-טיוב ישראלים: "אינדה גיים" (עידן תלם) עם "משחק המחבואים" באיצטדיון סמי עופר במקום החמישי; "זיגזגזונג" (בר אובלס) במקום השישי עם שידור לייב הגיימינג המצליח של השנה; "Festivy" (יואב דגני) מפתיע את היוצר ״דה כהן״ ב-"24 דייטים ביום אחד" ומתברג במקום השביעי וקווין רובין בסרטון מתיחה לכוכבת הפופ אנה זק במקום התשיעי. ברשימת הסרטונים החמים של 2023 ביו-טיוב בישראל בולטים גם סרטונים הקשורים למלחמה, כמו הראיון עם אלוף במיל׳ יצחק בריק, שיש הטוענים שחזה את מתקפת חמאס, שהתברג במקום ה-8, והסרטון שבו פעיל ההסברה, יוסף חדאד, מתעמת עם ארגון פרו פלסטיני באונ׳ אוקלנד בניו זילנד – שהגיע למקום ה-10.

תכנים שקשורים למלחמה היו מהסרטונים הטרנדיים של השנה גם בארה״ב, בהם הדיווח המלא של רשת החדשות NBC על התקיפה של חמאס ב-7 באוקטובר. באנגליה וברשימת המזה״ת התברג ברשימות ראיון עם הקומיקאי המצרי בסאם יוסף בתוכנית של פירס מורגן על הסכסוך הישראלי-פלסטיני, ובהולנד פרק של תוכנית אקטואליה מקומית שמסביר את שני צידי הסכסוך.

קליפ השיר "אהבה" של אושר כהן תפס, כאמור, את המקום הראשון בקליפים הנצפים ביותר, אבל הצטרפו אליו עוד שני קליפים נוספים של כהן, שהתברגו ברשימת עשרת הטרנדיים ביותר: "תראי אהובתי" במקום החמישי ו-"ככה וככה" במקום העשירי. נועה קירל, שייצגה אותנו השנה באירוויוזיון דורגה במקום התשיעי עם השיר "פרובוקטיבית"

לרשימת הקליפים הטרנדיים נכנסו גם "תיק קטן" של נס וסטילה במקום השלישי; "לאהוב אותך כל יום" של דולי ופן ועדן חסון במקום הרביעי; "אין אותנו יותר" של אבי אבורומי ומור במקום השביעי ו"בלילות" של אודיה ועופר ניסים במקום השמיני.

יו-טיוב מפרסמת השנה בישראל בפעם הראשונה את סרטוני ה-Shorts הטרנדיים של יוצרים ישראלים, ובראשם ליאור סושארד מפתיע את הקהל בהופעה עם בנו. רשימה זו כוללת את הייצוג הגבוה ביותר לנשים יוצרות, שדורגו בארבעה מקומות בעשירייה הראשונה: דורין פסטרנק, אבי אבישג, TIMOR ואורטל פלדמן.  

שתי רשימות חדשות נוספות כוללות את יוצרי היו-טיוב הישראלים שמומלץ לשים אליהם לב, ובראשם הגיימרית מיטל עטייה הידועה בתור RainbowQueen. בצמרת רשימת היוצרים הישראלים הטרנדיים של השנה: הגיימר Cycnic.

הרשימות המלאות נקבעות בשקלול של כמה גורמים, בהם: צפיות (מישראל בין 1.1-15.11.2023), לייקים, תגובות והמהירות שבה צבר התוכן מעורבות גבוהה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים