גיוס בימי מלחמה: מיין הישראלית השלימה סבב של 30 מיליון דולר

סבב הגיוס של סטארט-אפ ההגנה על הפרטיות נסגר כשבוע לאחר פרוץ המלחמה ● באטרי ונצ'רס הובילה אותו, והקרנות של פייפאל וגוגל היו בין המשקיעות ● הכספים ישמשו לגיוס עובדים ולהתרחבות פלטפורמת ה-B2B של החברה

מייסדי מיין. מימין: קובי ניסן, גל רינגל וגל גולן.

הסטארט-אפ הישראלי מיין (Mine), שמפתח פתרונות B2C ו-B2B (כלומר, פועל הן מול ארגונים והן מול אנשים פרטיים) בתחום הפרטיות והגנת המידע, הודיע היום (ב') כי סיים סבב גיוס B בסכום של 30 מיליון דולר. את הסבב הובילה קרן באטרי ונצ'רס, והשתתפו בו קרן ההשקעות של ענקית התשלומים פייפאל ומשקיעה חדשה – זרוע ההשקעות של ענקית הביטוח האמריקנית Nationwide. לגיוס זה הצטרפו משקיעי הסבבים הקודמים בחברה, בהם קרן ה-AI של גוגל וסבן ונצ'רס של איש העסקים הישראלי-אמריקני חיים סבן. על לקוחות החברה ניתן למנות את רדיט, גסטי וסנאפי.

ההון שגויס יספק את הצרכים של מיין בשנים הקרובות ויסייע במאמצי ההתרחבות הגלובלית של פלטפורמת ה-B2B של החברה – MineOS. מהחברה נמסר כי היא נערכת לגייס עשרות מפתחים, אנשי QA ולימוד מכונה בישראל.

מיין הוקמה בתחילת 2019 ומעסיקה 35 עובדים במשרדיה בתל אביב, בארצות הברית ובגרמניה. מייסדי החברה הם גל רינגל (מנכ"ל), גל גולן (סמנכ"ל הטכנולוגיות) וקובי ניסן (סמנכ"ל המוצר). המטרה שלה היא להנגיש את זכויות הפרטיות הן לאזרחים והן לארגונים. היא משיגה אותה באמצעות מוצר ה-B2B שלה, MineOS, שמטרתו היא לספק לחברות מקור אחד של אמת (One Source of Truth) לכל המערכות שהן משתמשות בהן ולמידע שהן מחזיקות שם. תהליך זה נקרא מיפוי נתונים (Data Mapping), והוא אבן בניין חשובה, שמשרתת כבסיס לצוותים רבים בכל ארגון – הצוות המשפטי, צוות הפרטיות, צוותי הדאטה השונים, וכן צוותי פיתוח, IT ואבטחה.

היכולת ליצור מפה של מערכות ומידע, המתעדכנת באופן שוטף, היא דבר חשוב לארגונים, ומיין הצליחה לבנות טכנולוגיה שעושה את זה ללא קוד ועם שיעורי גילוי גבוהים. בכך היא מעניקה לארגונים תמונת מצב רחבה ושקופה. פלטפורמת MineOS מאפשרת לארגון להתנהל בצורה מהירה ויעילה יותר בעולמות הדאטה והפרטיות, ובכך להקטין סיכונים ולצמצם עלויות שקשורות לרגולציות השונות.

רינגל ציין כי "הגיוס הושלם בשבוע השני של חודש אוקטובר – שבוע לאחר פרוץ המלחמה. למרות המצב הקשה בשווקים הפיננסיים מאז מרץ אשתקד, ניהלנו את החברה בצורה מאד קפדנית, תוך הורדת ההוצאות החודשיות לצד הגדלה משמעותית של ההכנסות לקצב של מיליוני דולרים – מה שאפשר לנו להגיע למטריקות שעניינו משקיעים רבים ולגידול של פי ארבעה בהכנסות. אנחנו עובדים עם מאות חברות ברחבי העולם, עוזרים להן למפות ולנהל בצורה אוטומטית את כל המערכות והמידע שבשימוש שלהן, ומסייעים להן לעמוד ברגולציות פרטיות ובתקני אבטחה שונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים