משה שמריהו מונה למנמ"ר נאייקס

שמריהו, שיוביל את תחום מערכות המידע בחברה, כיהן כמנהל בכיר לתפעול ותשתיות בבנק איגוד, ולפני כן בשלל תפקידים בממר"ם וביחידת לוטם באגף התקשוב

משה שמריהו, מנמ"ר נאייקס.

מינוי חדש בנאייקס: החברה, שמפתחת פלטפורמת מסחר ותשלומים, הודיעה היום (ב') כי משה שמריהו הצטרף באחרונה לצוות ההנהלה שלה, כמנמ"ר. שמריהו ינהל את תחומי מערכות המידע וה-IT הארגוני של החברה, ובמסגרת זו ינהל את איחוד תשתית ה-IT הפנימית והיישומים העסקיים שלה תחת קורת גג אחת. הוא ידווח למנכ"ל החברה, יאיר נחמד.

נאייקס נוסדה ב-2005, הונפקה בבורסה בתל אביב ב-2021 ונרשמה למסחר בנאסד"ק ב-2022. מרכז הפיתוח הראשי של החברה נמצא בהרצליה ויש לה תשעה משרדי מכירות בעולם וקישורים ליותר מ-80 מוסדות פיננסיים, כמו גם כ-60 אלף לקוחות וקרוב ל-900 אלף נקודות מכירה מחוברות ומנוהלות ב-50 מדינות.

תפקידו האחרון של שמריהו היה מנהל בכיר לתפעול ותשתיות בבנק איגוד – תפקיד שבו הוא שימש במשך 11 שנים. הוא הגיע לבנק לאחר קריירה צבאית ענפה: בשנים 2009-2011 הוא שימש כ-COO, ראש ענף בקרה ותפעול בממר"ם, ומ-1998 מילא תפקידים שונים ביחידת לוטם באגף התקשוב, כשהאחרון שבהם היה ראש ענף הפיתוח – תפקיד שהוא שימש בו בין 2006 ל-2009. שמריהו היה גם ראש תחום הדרכות תוכנה עבור קציני תוכנה בבית הספר הלאומי C4I של צה"ל, בשנים 2005 עד 2006. הוא בעל תואר ראשון במדעי המחשב ומתמטיקה מאוניברסיטת בר אילן, ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון.

שמריהו אמר כי "אתרום מניסיוני ומיכולותיי להעצמת התהליכים והיכולות בחברה, באמצעות טכנולוגיות ותשתיות דיגיטליות. אין לי ספק שיחד נצליח לתמוך בצמיחת החברה ולייעל תהליכים גלובליים, לרווחת העובדים והלקוחות".

לדברי נחמד, "שמריהו מביא לנאייקס ניסיון רחב בתחומים מגוונים: עסקיים, פיננסיים, CRM, בינה עסקית, תפעול מרכזי שירות וכן יכולות מוכחות בשילובי מערכות, בעקבות מיזוגים ורכישות ויישום מתודולוגיות חדשות. בנוסף, הוא בעל ניסיון רב בפיתוח אסטרטגיית IT ובהובלת צוותים. אני בטוח שהמומחיות המשמעותית והחשובה שלו תיקח את נאייקס לשלב הבא באוטומציה ובתשתיות IT, תוך שהיא ממשיכה להרחיב את פעילותה ולהגדיל את נוכחותה הגלובלית".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שריה תבור

    כל הכבוד שמריהו. אתה מוכיח את יכולותיך הגבוהות השכם והערב. עלה והצלח כי אתה ראוי. שריה

אירועים קרובים