שלי מחרז מונה לסמנכ"ל טכנולוגיות ופיתוח עסקי ב-SQLink

מחרז, ששימש בתפקיד דומה במלם תים, ינהל את הפעילות להרחבת עסקי SQLink, בין היתר באמצעות מיזוגים ורכישות, ואת כניסתה לתחומים חדשים כמו AI ואנליטיקה מתקדמת

שלי מחרז, סמנכ"ל טכנולוגיות ופיתוח עסקי ב-SQLink.

SQLink הודיעה היום (ה') כי מינתה את שלי מחרז לתפקיד סמנכ"ל טכנולוגיות ופיתוח עסקי.

מחרז הוא יזם בעל ניסיון רב בפיתוח ובאספקה של פתרונות טכנולוגיים לארגונים בעולמות הדאטה והדיגיטל. בין היתר, הוא היה שותף בהקמת פיונט וכיהן כמנכ"ל החברה במשך 22 שנים, עד שהיא נמכרה למלם תים בינואר 2020. בתפקידו האחרון הוא שימש כסמנכ"ל טכנולוגיות ופיתוח עסקי במלם תים. כמו כן, הוא היה המייסד והבעלים של קימרה, שפיתחה פלטפורמה לשירות בנקאות מאובטח בעולם המטבעות הווירטואליים.

SQLink הוקמה לפני כ-30 שנים, ויש בה כיום 11 חברות וכ-2,700 עובדים. היא פיתחה פתרונות טכנולוגיים בעולמות פיתוח התוכנה, הבינה המלאכותית, אבטחת המידע, ה-QA ובדיקות האוטומציה, ה-BI והביג דאטה, התשתיות, הדיגיטל, הייעוץ ועוד. בתפקידו החדש, מחרז ירכז וינהל את הפעילות להרחבת עסקי הקבוצה. הוא יהיה אחראי על איתור, ניהול ומימוש עסקאות מיזוגים ורכישות של חברות טכנולוגיות משלימות לפעילות הקבוצה. בנוסף, הוא יוביל מהלכים לחדירה לשווקים ותחומי פעילות חדשים, ויעבוד בשיתוף פעולה עם הנהלת החברות בקבוצת SQLink, על מנת לפתח את המודלים העסקיים שלהן.

מחרז ציין כי "SQLink מהווה שחקנית מפתח בתחום מערכות המידע בישראל, עם מומחיות טכנולוגית חדשנית. הכיוונים האסטרטגיים להרחבת פעילותה היא לתחומי ה-AI והאנליטיקה המתקדמת. אני בטוח שבשילוב עם צוות הניהול המקצועי והמוכשר שלה, נוכל יחד לממש את הפוטנציאל ולהוביל אותה להישגים, במיוחד באמצעות מיזוגים ורכישות, שמשמשים כמנוע צמיחה חשוב לקבוצה".

לדברי תמיר גורן, מנכ"ל SQLink, "הצטרפותו של מחרז היא חלק מתוכנית הצמיחה שלנו. אני בטוח שיכולותיו הטכנולוגיות וההבנה העסקית העמוקה שלו יאפשרו לנו למנף עוד יותר את היכולות הטכנולוגיות בקבוצה, ויביאו אותנו להישגים בשווקים החדשים שאליהם אנחנו מתרחבים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים