זיו גפני מונה לתפקיד נשיא ומנהל פעילות השווקים החדשים בפצ'ר

לפני הצטרפותו לחברה כיהן בתפקיד בכיר בג'יי.פי. מורגן צ'ייס ● יסייע בהמשך הצמיחה של החברה בשוק התעופה העולמי וכן בבחינת התרחבותה לשווקים נוספים

זיו גפני, נשיא ומנהל השווקים החדשים בפצ'ר.

חברת הטכנולוגיה פטצ'ר (Fetcherr), שפיתחה מערכת בינה מלאכותית לעולם העסקי, המאפשרת חיזוי מדויק ופעולה בזמן אמת של ביקוש, תמחור רציף, ניהול מלאי ועוד, הודיעה על מינויו של זיו גפני לתפקיד נשיא החברה ומנהל השווקים החדשים.

בתפקיד זה, יסייע גפני, בין השאר, בהמשך הצמיחה המהירה של החברה הפועלת כיום בהצלחה בשוק התעופה העולמי וכן בבחינת התרחבותה לשווקים נוספים.

גפני מביא עימו ניסיון עשיר בעולם העסקי והטכנולוגי. טרם הצטרפותו לפצ'ר שימש כראש האסטרטגיה הטכנולוגית, החדשנות ושיתופי הפעולה של ג'יי.פי מורגן צ'ייס באירופה, המזרח התיכון ואפריקה, ולפני כן כראש מחלקת החדשנות של השווקים הפיננסיים בעולם בפירמה. קודם לכן שימש כמנהל החדשנות החיצונית והפינטק בבנק הפועלים.

"חברת פצ'ר מתכוונת בשנה הקרובה לבחון הטמעתה גם בוורטיקליים נוספים", ציין רועי כהן, שותף מייסד ומנכ"ל החברה". לשם כך, אנחנו מתרגשים מההצטרפות של זיו לצוות. אני משוכנע שעם ניסיונו המקצועי העשיר, מומחיותו וההצלחות המוכחות שלו – נצליח לממש בהצלחה את הפוטנציאל העצום שיש לחברה במגוון רחב של שווקים מסורתיים נוספים".

עם מינויו אמר גפני, כי "אני שמח ונרגש להצטרף לצוות המעולה של פצ'ר, שבחר לקרוא תיגר ולהציע טכנולוגיה פורצת דרך לשווקים מסורתיים במטרה לייצר עבורם ערך ממשי. בנוסף לעזרה בצמיחת החברה ומימוש האימפקט העצום הגלום בטכנולוגיה, אני משוכנע שקיימת הזדמנות למנף את טכנולוגיית הבינה המלאכותית היוצרת הייחודית שפותחה, ולהרחיב את פעילות החברה למגוון שווקים נוספים בהם קיים ארביטראז' טכנולוגי, המשתוקקים לפתרונות חדשניים, מהירים, קלים ליישום ובעלי תוצאות יוצאות דופן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים