טלגרם מתכוננת לקראת משקפי ה-Vision Pro של אפל

מנכ"ל החברה, פאבל דורוב, פרסם טיזר לאפליקציה עבור משקפי המציאות המעורבת של אפל - כל התכונות הזמינות בגרסת ה-iOS בתוספת מדבקות אנימציה, שליחת מסרונים באמצעות מקלדת וירטואלית וכן נגן וידיאו ייעודי

כך נראה חזונו של פאבל דורוב לאפליקציית טלגרם במשקפי ה-Vision Pro של אפל.

אפל אמורה להשיק את משקפי המציאות המעורבת שלה, Vision Pro, רק מתישהו במהלך הרבעון הראשון של 2024, אבל בטלגרם כבר מתכוננים. החברה שעומדת מאחורי אחת מפלטפורמת ההודעות המיידיות היותר פופולריות שחררה טיזר, שלפיו היא כבר מכינה גירסה של האפליקציה שלה גם ל-visionOS, מערכת ההפעלה של אפל, שתניע את המשקפיים ואת העולם הווירטואלי המעורב שלהן.

מנכ"ל טלגרם, פאבל דורוב, היה זה שהציג את הטיזר עבור הגירסה הווירטואלית של האפליקציה שלו, תוך שהוא מציין, שהמשתמשים יכולים לצפות שהיא תשמור על ההנחיות שפרסמה אפל לפיתוח אפליקציות ל-visionOS, וכן שכל התכונות הזמינות בגרסת ה-iOS יהיו זמינות גם בגירסה הזאת, כולל תכונת ה-"סיפורים" החדשה יחסית.

הממשק ישתנה במקצת, כשתפריט ההגדרות הראשי יעבור מראש האפליקציה לצידה, ומעבר לכך תציע החברה מדבקות אנימציה שיוכלו למלא את כל אזור הצפייה, גם מעבר לגבולות האפליקציה עצמה, שליחת מסרונים באמצעות מקלדת וירטואלית וכן נגן וידיאו ייעודי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים