גוגל השיקה עדכון גרסה לאנדרואיד 14

העדכון כולל את תיקון האבטחה של נובמבר 2023 כמו גם תיקון באגים באחסון של מכשירי הפיקסל - ומה עוד?

גוגל השיקה לו גרסת עדכון. אנדרואיד 14.

גוגל שחררה את גרסת העדכון הראשונה שלה עבור מערכת ההפעלה החדשה אנדרואיד 14. הגרסה המעודכנת מציעה – וכרגיל קודם כל טלפוני הפיקסל של גוגל עצמה – תיקוני באגים ושיפורי מערכת. אלו כוללים החל בבעיות תצוגה שהתרחשו בתנאים מסוימים, דרך תקלות בפירוש המגע של המשתמשים, ועד תיקונים במנגנון ה-NFC, שגרמו לו להיות לא יציב בתנאים כאלה או אחרים, שגוגל לא לגמרי מפרטת.

יש גם תיקונים במערכת עצמה, כמו אי יציבות שלה במקרה שבו אפליקציה מעבירה דרישה לאפליקציה אחרת שכבר אינה מותקנת במכשיר וכן תיקון בעיה שגרמה למכשירים בהם רשומים מספר משתמשים להיכנס ללולאת אתחולים. ויש גם תיקוני ממשק, כולל תיקון תקלה שגרמה לעיתים לצלמיות בדפי הבית להיעלם לאחר פתיחת המכשיר מנעילה ועוד.

עדכון הגרסה גם מתקין במכשירים את עדכון האבטחה של גוגל לחודש נובמבר, שמציע שתי רמות של תיקונים לכמה בעיות המוגדרות על ידי גוגל כחמורות למדי. ברמה הראשונה תוקנו תקלות שקשורות למסגרת התוכנה ולתקלות אחרות ולא רק בגרסה 14 של מערכת ההפעלה, אלא עד לגרסה 11 שלה. לפי גוגל הן לא אמורות היו להשפיע על חדירה מרחוק, אבל להוביל לבעיית חשיפת מידע אם מצליחים לשים יד על הטלפון באופן פיזי.

ברמה השנייה מדובר בתיקון בעיות שקשורות לליבת המערכות הקודמות, וכן בעיות שמתקנות בעיות שקשורות לרכיבים של מדיה-טק כמו גם לרכיבים של היריבה שלה קוואלקום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים