קרן רד דוט מינתה שני שותפים חדשים להרחבת השקעותיה בארץ

דניאל ארדון ברץ ואטד פלד מונו לשותפים, במסגרת הרחבת השקעות הקרן בסטארט-אפים ישראליים

מימין לשמאל: אטד פלד ודניאל ארדון ברץ, שותפים חדשים בקרן רד דוט.

קרן ההשקעות רד דוט (Red Dot Capital Partners) הודיעה באחרונה על מינוי אטד פלד ודניאל ארדון ברץ לשותפים. הם יצטרפו לשותפי הקרן – יורם אורון, יניב שטרן וברק סלומון. פלד וארדון ברץ השתלבו בצוות השקעות של רד דוט במהלך הקרן הראשונה, והיו חלק משמעותי בהובלת השקעות שביצעה הקרן בחמש שנים האחרונות. 

פלד שירת 13 שנים ביחידה מובחרת בחיל האוויר, שם מילא מספר תפקידי פיקוד בכירים, ובשנת 2015 עבר לארה"ב לטובת לימודי תואר שני במנהל עסקים באוניברסיטת MIT. לאחר התואר, שימש פלד כמנהל מוצר בחטיבת הסקיוריטי של סיסקו, אקמאי ו-AWS של אמזון, שם עסק באבטחת גישה לרשתות (NAC) וניהול זהויות וגישה (IAM).

לאחר כארבע שנים בארה"ב, חזר פלד לישראל להצטרף לצוות ההשקעות של רד דוט, שם הוא מוביל השקעות במגוון תחומים הכוללים DevOps, Cybersecurity Enterprise IT, B2B SaaS, Climate-tech ועוד. 

פלד – בעל תואר ראשון בניהול מערכות מידע ואווירונאוטיקה מאוניברסיטת בן-גוריון וכן תואר שני נוסף בממשל ואסטרטגיה מאוניברסיטת רייכמן – מכהן כיום בדירקטוריון של הסטארט-אפים Sealights, Anecdots, EverC, Codefresh, SupPlant, Coralogix ו-Perception Point.

ארדון ברץ גדלה בקנדה וחזרה לארץ לפני כ-12 שנים. היא החלה את הקריירה במחלקת האסטרטגיה והרכישות ב-NICE, שם במשך חמש שנים הובילה פרוייקטים שעזרו להגדיר את האסטרטגיה של החברה לטווח הארוך והביצוע שלה דרך רכישות.

היא עזבה את NICE בכדי להצטרף לצוות ההקמה של קרן ההון סיכון של אייל עופר, O.G. Venture Partners, ולקחה חלק בהשקעות הראשונות של הקרן.

לפני כחמש שנים ארדון ברץ הצטרפה ל-רד דוט, שם היא מובילה השקעות במגוון תחומים הכוללים Enterprise Software, AI Infrastructure, Vertical SaaS, Deep Tech, FinTech ועוד. 

היא בעלת תואר ראשון ושני במנהל עסקים עם התמחות במימון ואסטרטגיה מאוניברסיטת רייכמן ומכהנת בדירקטוריון של הסטארט-אפים Travelier (Bookaway) Trigo, Quantum Machines, ועד לא מזמן גם ב-Granulate (שנרכשה על ידי אינטל).  

"הצהרה על כוונה להרחיב ולהעמיק פעילות עם חברות טכנולוגיה ישראליות"

קרן רד דוט הוקמה בשנת 2016 על ידי אורון ו-שטרן. לקרן קבוצה קטנה של משקיעים, הכוללת בין היתר את Temasek – חברת השקעות בבעלות ממשלת סינגפור; Eldridge – חברת אחזקות פרטית מארצות הברית; וכן משקיעים מאירופה, יפן ומדינות נוספות במזרח הרחוק.

הקרן מנהלת השקעות בהיקף של 450 מיליון דולר בשתי קרנות דגל ובקרן Opportunity. האקזיטים הבולטים של הקרן כוללים את חברת הסייבר ארמיס (Armis), שנרכשה על ידי על ידי Insight Partners וקרן ההשקעות של גוגל בכ-1.1 מיליארד דולר; Global-e, שהונפקה בנאסד"ק בשנת 2021 ונסחרת כיום בשווי שוק של כ-6.5 מיליארד דולר; ו-Granulate, שנרכשה על ידי אינטל ב-650 מיליון דולר.

יניב שטרן, שותף מנהל ב-Red Dot: "אנחנו מאד שמחים להודיע על מינוי דניאל ואטד לשותפים בקרן ולחזק את פעילות ההשקעות בסטארט-אטפים ישראלים, במיוחד בתקופה זו. דניאל ואטד הצטרפו לקרן לפני כחמש שנים והעמיקו את היכולת המקצועית של הצוות. בשנים האחרונות הם היו גורם מוביל בפעילות הקרן בארץ ובחו"ל והפגינו יכולת חריגה בזיהוי השקעות מעולות ובבניית מערכת יחסים עמוקה וכנה עם יזמים ומשקיעים. ההחלטה על המינוי אינה רק הצהרה על רמת האמון שלנו ושל המשקיעים ביכולתם להמשיך להוביל פעילות השקעות מוצלחת, אלא גם הצהרה על כוונת הקרן להרחיב ולהעמיק את פעילותה עם חברות טכנולוגיה ישראליות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים