מחר: מנמ"רים.ות מיישובי קו העימות בוובינר מיוחד

כנס האונליין שתקיים קבוצת אנשים ומחשבים יעסוק ב-IT תחת אש בשלטון המקומי ● הוא יארח מנמ"רים.ות מהעוטף, מהדרום בכלל, מהגליל וממקומות נוספים בארץ, שיספרו על הפעילות שלהם במלחמה

מימין: עדי לסרי, מנמ"רית עיריית נתיבות; ובלה מיכאלוב, מנמ"רית עיריית שדרות.

תחילתה של המלחמה בדרום, באותה שבת שחורה של ה-7 באוקטובר, לוותה בירי בלתי פוסק של טילים ופצצות מרגמה ליישובי הנגב המערבי, לצד קרבות קשים עם המחבלים שחדרו לאותם ישובים. המערכה, שהפתיעה את כולם, אתגרה את הרשויות בישובים אלה ואילצה אותן לעבור למצב חירום, על מנת לסייע לתושבים בשעות הקשות הראשונות ובאלה שבאו אחריהן, עד היום. ה-IT סייע להן רבות בפעילות החשובה, שלא לומר קריטית, הזו.

מחר (ה') תקיים אנשים ומחשבים וובינר שנושא את הכותרת IT תחת אש בשלטון המקומי. ישתתפו בו מנמ"רים מיישובי קו העימות, שיספרו כיצד הם עוברים את הימים הקשים האלה, ובעיקר איך מערכות המידע והדיגיטל ברשויות שלהם סייעו להן לתמוך בתושבים, לנהל את מערך המתנדבים ולהמשיך בפעילותן.

המנמ"רים מהדרום, שיפתחו את הכנס, הם: בלה מיכאלוב, מנמ"רית עיריית שדרות; עדי לסרי, מנמ"רית עיריית נתיבות; בועז תנעמי, מנמ"ר עיריית אשקלון; ויוסי בן סימון, מנמ"ר עיריית אשדוד. מנמ"ר נוסף מגיע מאזור העימות השני במלחמה זו – שי קוונבלום מהמועצה האזורית גליל עליון.

כמו כן ישתתפו: קובי נח, מנמ"ר עיריית רמת גן, שכמו כל גוש דן סופגת במלחמה הנוכחית לא מעט ירי של טילים; איתמר קורנפלד, מנמ"ר עיריית ירושלים; יובב יהב, יו"ר איגוד המנמ"רים בשלטון המקומי ומנמ"ר עיריית ראש העין; צחי שלום, ראש מינהל טכולוגיות במרכז השלטון המקומי; וד"ר שרון אפריל ממינהלת השלטון המקומי במערך הדיגיטל הלאומי. מנחה הוובינר הוא יהודה קונפורטס, העורך הראשי של אנשים ומחשבים.

המפגש יועבר בשידור חי, בהשתתפות הצופים, שיוכלו להפנות שאלות למרצים. ההשתתפות היא ללא תשלום, אולם היא מותנית ברישום מראש כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים