סבב ענק בזמן המלחמה: נקסט אינשורנס גייסה 265 מיליון דולר

החברה, שפיתחה טכנולוגיות לעולם הביטוח, לא חשפה לפי איזה שווי שוק בוצע הסבב, ונראה שהוא דומה לזה בסבב הקודם - 4 מיליארד דולר, ואולי אף נמוך ממנו ● המשקיעות המובילות: ענקיות הביטוח Allstate ו-Allianz X

מייסדי נקסט אינשורנס. מימין: ניסים טפירו, סמנכ"ל הטכנולוגיות, אלון חורי וגיא גולדשטיין, המנכ"ל.

חברת האינשורטק הישראלית נקסט אינשורנס הודיעה היום (ד') כי היא גייסה 265 מיליון דולר. הגיוס בוצע בזמן של משבר, עקב המלחמה. בניגוד לעבר, החברה לא פרסמה לפי איזה שווי היא גייסה, אולם ההערכות בשוק הן כי מדובר בשווי דומה לזה שלפיו היא ביצעה את הסבב הקודם – ארבעה מיליארד דולר, ואולי אף נמוך ממנו.

הסבב הנוכחי מביא את סך ההשקעות בנקסט אינשורנס ל-1.1 מיליארד דולר. הוא הובל על ידי ענקיות הביטוח Allstate ו-Allianz X, שנכנסות לשותפות עם החברה.

נקסט אינשורנס הוקמה ב-2016 על ידי גיא גולדשטיין, המשמש מנכ"ל החברה, אלון חורי וניסים טפירו, סמנכ"ל הטכנולוגיות. החברה פיתחה ומנהלת פלטפורמה דיגיטלית לביטוח של עסקים קטנים ובינוניים בארצות הברית. במסגרת ההסכם הנוכחי, נקסט תשווק את מוצריה ללקוחות Allstate ותפתח עימה מוצרי ביטוח רכב מסחרי. בנוסף, נחתם הסכם ארוך טווח בינה לבין Allianz Re, לטובת ביטוח משנה.

מהחברה נמסר כי היא חצתה באחרונה את הרף של חצי מיליון לקוחות בארצות הברית, ב-1,300 סוגי עסקים שונים. זאת, לדבריה, הודות לשיתופי פעולה עם חברות ביטוח גדולות, ארגונים וחברות עסקיות וסוכנויות ביטוח, שהביאו לשיעורי צמיחה שנתית של עשרות אחוזים בהיקפי הפעילות.

בינה מלאכותית ולמידת מכונה לעולם הביטוח

הפלטפורמה של נקסט אינשורנס, המבוססת על בינה מלאכותית ולמידת מכונה, מעבדת בקשות בתוך 10 דקות, ומספקת הצעת פוליסה שמתאימה לרמת הסיכון, למיקום ולמשתנים רבים נוספים וספציפיים של בית העסק. בכך, על פי החברה, היא חוסכת ללקוחותיה תשלומים מיותרים או, לחילופין, רמת הגנה חלשה מדי, שעלולה להתברר כטעות קריטית בשעת הצורך.

נקסט הרחיבה בשנים האחרונות את פריסתה לתחומים רבים שנחשבים למאתגרים בעולם הביטוח, כמו המסעדנות. היא מציעה מגוון רחב של ביטוחים, כולל נזקים ואסונות, אחריות, ביטוח חיים לבעלי תפקידים בחברות ובתחומי הקניין המסחרי, ניהול כוח האדם ועוד. החברה מעסיקה 700 עובדים, מתוכם 180 מועסקים במרכז הפיתוח הישראלי בכפר סבא, והשאר במטה בפאלו אלטו וברחבי ארצות הברית.

"פוטנציאל צמיחה עצום"

גולדשטיין אמר כי "אנחנו זוכים ב-Allstate וב-Allianz X כמשקיעים, מעמיקים את הקשר עם Allianz Re כמבטחת משנה ומטפחים שותפות עם Allstate. הקמנו את נקסט כי ראינו הזדמנות לעזור למיליוני עסקים קטנים ומיקרו-עסקים ברחבי ארצות הברית לבטח את פעילותם מבלי שרכישת הביטוח תגרום ללחץ, האטה בתפקוד או בהתפתחות העסק. זו הסיבה שמינפנו טכנולוגיות מתקדמות כדי לאפשר ללקוחותינו לבצע ביטוח באופן עצמי, בתהליך רכישה פשוט ואינטואיטיבי, ובתמחור אופטימלי. יש כיום 33 מיליון עסקים קטנים בארצות הברית, כך שפוטנציאל הצמיחה שלנו הוא עצום".

תאגיד הביטוח Allstate, שמניותיו נסחרות בבורסת ניו יורק בשווי שוק של 32 מיליארד דולר, מספק שירותי ביטוח רכב, בתים, מכשירים אלקטרוניים וגניבת זהות. Allianz X היא זרוע ההשקעות בטכנולוגיות מתקדמות של ענקית הביטוח העולמית אליאנס, שפועלת ביותר מ-70 מדינות, ומשרתת 122 מיליון לקוחות פרטיים ועסקיים. פורטפוליו ההשקעות של החברה, בהיקף של כשני מיליארד אירו, כולל כ-30 חברות בתחומים הרלוונטיים לביטוח, פינטק וניהול עסקים, בהם 12 יוניקורנים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים