נאייקס קונה חברת תוכנה לעולם הריטייל ב-36.5 מיליון דולר

חברת המסחר והתשלומים אונליין הישראלית רוכשת את ריטייל פרו, שמציעה פתרונות תוכנה עבור נקודות מכירה קמעונאיות ● זוהי הרכישה הגדולה ביותר בתולדות נאייקס

מימין: מנכ"ל נאייקס, יאיר נחמד, וסמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה, דוד בן אבי.

נאייקס (Nayax) הישראלית, שמפעילה פלטפורמת מסחר ותשלומים אונליין, הודיעה היום (ב') כי היא רוכשת את ריטייל פרו (Retail Pro International), שמציעה פתרונות תוכנה עבור נקודות מכירה קמעונאיות (POS), לפי שווי של 36.5 מיליון דולר. הסכום הראשוני עבור הרכישה, של כ-20 מיליון דולר, ישולם במזומן בעת הסגירה, באמצעות מימון בנקאי, והיתרה תשולם על פני שלוש שנים, במזומן או באמצעות הון, כפי שייקבע על ידי נאייקס, בכפוף לעמידה ביעדים שנקבעו בהסכם.

בנאייקס אומרים שמדובר ברכישה הגדולה ביותר בתולדותיה ושלאחר מועד סגירתה, היא תרחיב באופן משמעותי את היקף העסקים הקמעונאיים והפתרונות שהרוכשת מציעה, עם הצטרפותם של יותר מ-9,000 קמעונאים וכ-150 אלף נקודות מכירה קמעונאיות במעל 100 מדינות. כמו כן, הם מציינים כי העסקה תאפשר גישה לרשת רחבה של שותפים בינלאומיים שיש לריטייל פרו, שמונה מעל 80 מפיצים. בכך תשלש החברה את רשת ההפצה שלה ברחבי העולם.

על פי נאייקס, רכישה תתרום באופן מיידי להגדלת הרווח הנקי, לאחר הסגירה, שצפויה עוד ברבעון הנוכחי.

"אנחנו שמחים שצוות המומחים של ריטייל פרו מצטרף לשורותינו", אמר יאיר נחמד, יו"ר ומנכ"ל נאייקס. "ריטייל פרו בנתה במשך מעל 30 שנה מוצר ומותג מהמובילים בעולם במענה לצרכיהם של קמעונאים. הפתרון שנספק יחד לשוק יאפשר לקמעונאים קבלת פתרון כולל. יחד עם מעל 80 המפיצים של ריטייל פרו נשלש את הנגישות שלנו לשוק הקמעונאי הגלובלי, ואנחנו מאמינים שנייצר פתרון רב עוצמה, שכולל את פלטפורמת התשלומים של נאייקס".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים