בין הנרצחים בטבח בדרום: שלומי סבידיה מסרוויס נאו

סבידיה ז''ל, בוגר ממר''ם ובעברו במערך הטכני של 9900, נרצח בטבח שביצע החמאס בפסטיבל נובה ברעים ● הוא עבד בתשע השנים האחרונות במו"פ של סרוויס נאו

שלומי סבידיה ז"ל.

שלומי סבידיה ז"ל, עובד סרוויס נאו, הוא בין הנרצחים בטבח שביצע החמאס בדרום בתחילת המלחמה. הוא הובא למנוחות שלשום (א') בבית העלמין בסביון. סבידיה ז"ל, בוגר ממר"ם, עבד בתשע השנים האחרונות במו"פ של סרוויס נאו. הוא בילה במסיבת הטבע נובה, הוגדר כנעדר במשך שבוע ובסוף השבוע האחרון זוהתה גופתו.

סבידיה ז"ל, בן 37 בהירצחו, עבר עם גיוסו ב-2004 קורסים בממר"ם ובבסמ"ח, ולאחר מכן שירת במערך הטכנולוגי של יחידה 9990. אחרי שחרורו הוא למד מדעי המחשב באוניברסיטת בן גוריון, וכבר במהלך לימודיו החל לעבוד כמהנדס תוכנה בניבולה (Neebula Systems) הישראלית. ב-2014, סרוויס נאו רכשה את ניבולה תמורת 100 מיליון דולר במזומן, ועל בסיסה הקימה את מרכז המחקר והפיתוח המקומי שלה. בתשע השנים האחרונות סבידיה "גדל" עם החברה בארץ ועבד במגוון תפקידי פיתוח, כמהנדס בכיר וכארכיטקט, בארץ וגם באחת מקבוצות הפיתוח של החברה בחו"ל. בעוד כחודש הוא היה אמור לעבור לתפקיד חדש.

סבידיה, שהיה חובב מוזיקה, נרצח יחד עם חברתו, ד"ר ליליה (לילי) גורביץ' ז"ל, שאיתה הוא בילה בפסטיבל נובה. הוא הותיר אחריו שני ילדים קטנים – טום בן 4 וחצי וגבע, שיהיה בן 3 בעוד חודשיים. סבידיה אף הותיר אחריו הורים – אביבה ואלי, תושבי גני תקווה, ואחות – ג'ני.

"אהב פיתוח תוכנה והיה איש מקצוע מעולה"

אדר מרגלית, מנהל מרכז המו"פ של סרוויס נאו ישראל, אמר לאנשים ומחשבים כי "שלומי עשה את שאהב לעשות ומאוד השקיע. הוא אהב פיתוח תוכנה והיה איש מקצוע מעולה. בנוסף, הוא התעניין ואהב מוזיקה, והיה נגן חובב בכל מיני ז'אנרים. כך, הוא היה ממקימי מועדון מוזיקלי בחברה, ובשל אהבתו למוזיקה הוא הגיע למסיבה ברעים, שם הוא נרצח. שלומי היה אדם מאוד חברותי ומחובר, שהשרה על סביבתו רוח טובה".

מנהלת מרכז הפיתוח של סרוויס נאו, פי. ג'יי ג'אנג, כתבה לעובדים כי "הלב דואב והגוף נעצב כאשר עליי לשתף אתכם בחדשות האיומות, על הירצחו של שלומי בישראל. מילים אינן יכולות להביע את תחושותיי ואינני יכולה לדמיין מה עובר על הקרובים לו בשל האובדן. אני מרגישה כאילו היה זה אתמול כשניהלנו שיחה ארוכה בדבלין, באירוע של החברה, והוא לימד אותי כמה מילים בעברית, אפילו שזה היה לי ממש קשה. התבדחנו, צחקנו והתווכחנו. איני יכולה לעכל שזו המציאות. לא נשכח את תשוקתו לעבודה, ואת היותו נעים הליכות ונחמד. שלומי תמיד חיפש אתגרים חדשים ומעולם לא רצה להישאר באזורי הנוחות. הוא דחף קדימה עובדים רבים, וגרם להם להתאמץ ולעשות צעד נוסף. תמיד אזכור את חיוכו, את האנרגיה החיובית שלו ואת הצחוקים המשותפים שלנו. ליבי עם המשפחה וקרוביו האבלים".

חבריו סיפרו כי "שלומי חי ונשם מוזיקה, עבד בתפקיד בכיר בהיי-טק והרבה לשחק כדורסל. הוא עמד לרשות משפחתו וחבריו בכל עת".

בחודש הבא היה אמור סבידיה ז"ל לחגוג את יום הולדתו ה-38. כאמור, חברתו, ד"ר ליליה גורביץ' ז"ל, תושבת עומר ואם לזוג תאומים בני 6 – נרצחה גם היא במהלך הטבח במסיבה ברעים. גורביץ' יצרה קשר עם משפחתה בבוקר שבת שבה אירע הטבח, וסיפרה כי היא בדרכה חזרה מהמסיבה. מאז נותק עימה הקשר ואז החל מבצע נרחב בחיפושים אחריה, עד שנמצאה גופתה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יפית

    תחסר לנו מאד שלומי נוח על משכבך בשלום

אירועים קרובים