איזה שדרוג מתכננת סמסונג למעבדי מכשירי הגלקסי הבאים שלה?

החברה תמשיך לצייד את הניידים הבאים שלה במעבדי Snapdragon, אבל כאלה שעוברים התאמה בידי סמסונג עצמה, ושנמצאו כביצועיהם מפגינים שיפור ניכר של יותר מ-30%, לעומת המעבד שמשמש את Galaxy S23 Ultra

מקבל תכונות AI חדשות. Galaxy S23 של סמסונג.

כמו בדור הנוכחי של טלפוני הדגל של סמסונג, Galaxy S23, גם בדור הבא – לפחות הגרסה המובילה של המשפחה – תהיה מבוססת על מעבדי Snapdragon, אבל כאלה שעוברים התאמה בידי סמסונג עצמה.

ה-Galaxy S24 Ultra אמור, אם כן, להיות מבוסס על גרסה מתוגברת ביצועים של Snapdragon 8 Gen 3. הוא יהיה מבוסס על ארבע שכבות של ליבות עיבוד: העליונה ביותר תהיה מבוססת על ליבת Cortex-X4 במהירות מרבית של 3.3 גיגה-הרץ, ומתחתיה 3 ליבות ביצועים שיהיו מבוססות על Cortex-A720, במהירות מרבית של 3.15 גיגה-הרץ. מתחת תהיה עוד שכבת Cirtex-A720, אבל במהירות מרבית נמוכה יותר של 2.96 גיגה-הרץ, ומתחתיה שתי ליבות יעילות מבוססות Cortex-A520, במהירות מרבית של 2.27 גיגה-הרץ.

הביצועים של המעבד הזה כבר הופיעו באתר הבדיקות הפופולרי Geekbench. הוא השיג 2,234 נקודות במבחן הליבה היחידה ו-6,807 נקודות במבחן ריבוי הליבות, ומדובר בשיפור ניכר של יותר מ-30% לעומת המעבד שמשמש את Galaxy S23 Ultra – באותם מבחנים הוא הגיע ל-1,895/5,062 נקודות בהתאמה.

יצוין כי ה-Galaxy S24 וגרסת הפלוס שלו אמורים להיות מוצעים עם הגרסה הרגילה של Snapdragon 8 Gen 3 בארצות הברית, כשסמסונג מתכוונת לחזור להשתמש במעבדים שלה לשאר העולם – והכוונה למעבד חדש שעונה לשם Exynos 2400.

קוואלקום מתכוונת להציג את Snapdragon 8 Gen 3, בגרסה הרגילה, בכנס המפתחים בסוף החודש באופן רשמי. לפי הדיווחים השבב הגרפי שלו אמור להציע בפני עצמו 30% שיפור ביצועים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים