קוואלקום מתכננת הצגת הדור החדש של מעבדיה: Snapdragon X

החברה מתעתדת להציג את המעבדים החדשים, עם המיתוג החדש נועד כדי לבדל אותם עוד יותר מהמעבדים שהיא מייעדת לשוק הטלפונים החכמים

מגיע בקרוב. הדור החדש של מעבדי קוואלקום. Snapdragon X.

קוואלקום מתכוונת להציג בכנס המפתחים הקרוב של החברה, שאמור להתרחש בסוף החודש, את הדור הבא של המעבדים שלה לשוק המחשבים האישיים, עם התמקדות כמובן במחשבים ניידים.

החברה, שנכנסה ב-2017 לתחום המחשבים האישיים עם מעבדי Snapdragon שיועדו להרצת מחשבים המבוססים על Windows, ניידי ה-Windragon, החליטה לקראת ההשקה של הדור החדש לבצע מיתוג מחדש של המעבדים ולקרוא למשפחה Snapdragon X.

המטרה העיקרית היא לבדל אותם עוד יותר מהמעבדים שהיא מייעדת לשוק הטלפונים החכמים. כיום אין ההבדל בין השמות הנוכחיים של המעבדים: מעבד הדגל לטלפונים נקרא Snapdragon 8+ Gen 2 בעוד המעבד לשוק המחשבים מכונה Snapdragon 8CX Gen 3.

"זה יבדיל את פלטפורמות המחשב האישי שלנו מקטגוריות אחרות של מוצרי Snapdragon, וכן יציע מבנה שכבות ברור ופשוט, שיעזור למשתמשים לנווט את יכולות הפלטפורמה שלנו מרמת המיינסטרים ועד לפרימיום", מסרה החברה.

הדור החדש של מעבדי המחשבים של קוואלקום יהיה מבוסס על ליבות Oryon שהחברה פיתחה מאפס לצרוך הדור הנוכחי, גם הוא מבוסס על טכנולוגיית הליבות של ARM. המטרה המוצהרת היא לספק תחרות משמעותית למעבדים של מתחרות כמו אינטל ואפל, ובקוואלקום מבטיחים "ביצועים, בינה מלאכותית, קישוריות וחיי סוללה מהדור הבא".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים