"עם מעבדי דור 13 צמצמנו את החשיפה למתקפות סייבר ב-70%"

"במחשבי דל החדשים, מבוססי דור 13 של מעבדי אינטל, צנחה החשיפה לתקיפות לעומת מחשב דומה בן ארבע שנים", אמר תומר ששון, סגן נשיא בקבוצת המחשוב האישי של ענקית השבבים

תומר ששון, סגן נשיא בקבוצת המחשוב האישי של אינטל.

"אחת הבעיות המטרידות ביותר לקוחות עסקיים היא העלייה המתמידה בקצב ובעוצמת מתקפות הסייבר על תשתית המחשוב הארגונית – ובתוכה גם על צי המחשבים האישיים בארגון. דל היא אחת מיצרניות המחשבים האישיים המובילות בעולם והשיקה מגוון רב של מוצרים מבוססי דור 12 ודור 13 של מעבדי אינטל. שתי החברות פיתחו ויישמו מגוון טכנולוגיות ופתרונות שנועדו לצמצם את סיכון הסייבר. מחשבי דל החדשים, מבוססי דור 13, צמצמו את החשיפה לתקיפות ב-70% לעומת מחשב דומה בן ארבע שנים. הפתרונות משלבים אבטחת מידע בשלב התכנון, הגנה נגד תקיפות עתידיות והגנה על תשתית המחשוב בזמן השינוע אל הלקוח", כך אמר תומר ששון, סגן נשיא בקבוצת המחשוב האישי של אינטל.

ששון דיבר בכנס הלקוחות השנתי Dell Technologies Forum TLV 2023. האירוע נערך היום (ג') בגני התערוכה בתל אביב, בהפקת אנשים ומחשבים, ובהשתתפות אלפי נציגי לקוחות דל ושותפיה העסקיים.

צילום ועריכת וידיאו: ליטל רובינשטיין

לדברי ששון, שהוא גם מנהל פרויקט המערכת של מוצרי דור 12 ודור 13 של מעבדי אינטל למחשבים אישיים, "הפתרונות שפיתחו שתי החברות מבוססים על תשתית Intel vPro, שמספקת יכולות ניהול, אבטחה, יציבות וביצועים ללקוח הארגוני. פתרונות משותפים אלה מביאים לירידה של 14% בעלות חיי התפעול של המחשבים, קיטון של 17% בעלות ההגנה מפני תקיפות וירידה של 22% בהוצאות שנגרמות מאובדן שעות עבודה בגלל בעיות מסוג זה".

עמית ויסוצקי, מנהל שיווק אזורי לתחום המחשוב האישי באינטל.

עמית ויסוצקי, מנהל שיווק אזורי לתחום המחשוב האישי באינטל. צילום: ניב קנטור

עמית ויסוצקי, מנהל שיווק אזורי לתחום המחשוב האישי באינטל, אמר כי "לשתי החברות יש שיתוף פעולה מתמשך, במגוון תחומים טכנולוגיים מתקדמים. השותפות בין החברות, שנמשכת כבר שנים רבות, באה לידי ביטוי הן בפיתוח מוצרים משותף, והן בפעילויות שיווקיות ובקידום פתרונות חדשניים ללקוחות בארץ ובחו"ל. אינטל ודל עובדות יחד על מנת להוביל את החדשנות בתחומי הענן, הבינה המלאכותית, אבטחת הסייבר ועוד, ומשיקות יחדיו מוצרים ופלטפורמות מתקדמים, שמותאמים לצרכי הלקוחות".

הוא ציין כי "באירוע הצגנו מספר רב של פתרונות מחשוב מתקדמים, כגון: פתרונות אבטחה וניהול למחשבים אישיים ועסקיים, ומעבד השרתים המתקדם והחזק ביותר שלנו, Xeon 4gen. בנוסף, הצגנו דמו שפותח בשיתוף פעולה עם דל, לעולמות הבריאות והרפואה המתקדמת – עם שילוב של פתרונות בינה מלאכותית, ענן ומחשוב קצה".

לסיכום אמר ויסוצקי ש-"אינטל ישראל היא מרכיב חשוב באקו-סיסטם של אינטל העולמית. פיתוחים רבים נעשים במתקנים השונים של החברה בישראל והם יוצרים עבור החברה העולמית חממה טכנולוגית, שמביאה ללקוחות ולשותפים השונים בארץ ובחו"ל פתרונות מחשוב מתקדמים."

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים