מינויים בכירים חדשים בהנהלת קומיט בישראל ובארה"ב

החברה הפועלת מישראל, ארה"ב ואירופה מחזקת את שדרת הניהול שלה עם שלושה מינויים משמעותיים בתחום הענן, של דנטה מרטינז, סוניה פיסרב ואמיר רגב ● עידן פיינגולד, מנכ"ל קומיט: "אנו בשיאה של מגמת התרחבות"

המינויים הבכירים החדשים של קומיט. מימין לשמאל: אמיר רגב, דירקטור בכיר לפיתוח עסקי בתחום הענן; דנטה מרטינז, סמנכ"ל טכנולוגיה וארכיטקטורת ענן בשלוחת צפון אמריקה; וסוניה פיסרב, מנהלת תחום הייעוץ והפיתוח העסקי בחטיבת ה-ICT.

חברת הטכנולוגיה קומיט (Commit) הודיעה כי היא ממנה את דנטה מרטינז לתפקיד סמנכ"ל טכנולוגיה וארכיטקטורת ענן בשלוחת החברה שבצפון אמריקה. מרטינז מצטרף ל-קומיט כשבאמתחתו כ-25 שנות ניסיון בעיצוב, בנייה ותמיכה בסביבות IT, ותואר של AWS Premier Partner. לפני כן, ייסד מרטינז את StartOps, שפנתה בעיקר לחברות סטארט-אפ והעניקה להן שירותי IT, תקשורת ועוד. מינויו של דנטה מהווה חיזוק לפעילות הענן המתפתחת של קומיט בארה"ב.

בנוסף אליו, מצטרפת ל-קומיט גם סוניה פיסרב, לשעבר מנכ"לית חברת Energy Team, שמונתה לתפקיד מנהלת תחום הייעוץ והפיתוח העסקי בחטיבת ה-ICT של קומיט. פיסרב מחזיקה בניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחום הייעוץ, המכירות וניהול התוכניות המורכבות בעולמות הרשתות וה-IT, הכולל בין היתר גם 10 שנות שירות באגף התקשוב, ממנו השתחררה בדרגה בכירה. פיסרב תהיה אחראית ב-קומיט על הרחבת הפעילות העסקית בתחום הענן הציבורי, במסגרת פרויקט נימבוס, בו נוטלת קומיט חלק משמעותי, ועל פעילות הייעוץ בנושא.

אל כל אלה נוספה גם הצטרפותו של אמיר רגב, לשעבר דירקטור מערך המכירות דרך שותפים בגרנולייט (Granulate), שנרכשה אשתקד על-ידי אינטל העולמית בסכום של 650 מיליון דולר. רגב גם היא מי שכיהן בעבר כדירקטור צוות מכירות ענן של חברת סלע. כעת מונה רגב לתפקיד דירקטור בכיר לפיתוח עסקי בתחום הענן בקומיט. במסגרת זו, יהיה אחראי להוביל את הגדלת הפעילות העסקית של קומיט עם שלוש ספקיות הענן (GCP, AWS ו-AZURE) עימן עובדים למעלה מ-200 מומחי הענן של קומיט, ולפתח חטיבות עסקיות חדשות כחלק ממגמת ההתרחבות של קומיט גם מחוץ לישראל.

עידן פיינגולד, מנכ"ל קומיט.

עידן פיינגולד, מנכ"ל קומיט. צילום: נטי לוי

"כעת נוכל להעניק גם לשווקים חדשים מהידע והמומחיות הייחודים שצברנו"

עידן פיינגולד, מנכ"ל קומיט, מסר: "המינויים המשמעותיים שביצענו בתקופה האחרונה מגיעים בשיאה של מגמת ההתרחבות של קומיט לשווקים חדשים, והיא חלק ממגמת הגדילה שחווה קומיט במיוחד בשנים האחרונות. כעת נוכל להעניק גם לשווקים חדשים מהידע והמומחיות הייחודים שצברנו כחברה המספקת פתרונות ומוצרים בלמעלה מ-30 תחומים טכנולוגיים, ופועלת מול מגוון רחב של גופים – חברות סטארט-אפ, חברות ותיקות וגופים ציבוריים".

קומיט היא אחת מחברות הטכנולוגיה המובילות בישראל, המעניקה פתרונות a-z לחברות היי-טק, סטארט-אפים, גופים מוסדיים, גופי ביטחון, גופים פיננסיים ועוד.

החברה מנהלת מעל ל-1,000 פרויקטים בשנה ומונה מעל ל-650 מומחים, בין היתר בעולמות ה- ענן, הבינה המלאכותית,Commit Product, התקשורת, התוכנה, ה-SaaS, ה-IoT, הדאטה והסייבר – שמתוכם כ-200 מחזיקים במומחיות והסמכות הבכירות ביותר הקיימות מ-AWS, GCP ו-Azure.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים