ניר טנצר מונה למנכ"ל חברת הגנת הסייבר ווייט האט

טנצר יופקד על הניהול התפעולי והפיתוח העסקי של שירותי החברה, המסופקים לארגונים וגופים עסקיים, ציבוריים וביטחוניים, בארץ ובעולם

ניר טנצר, מנכ"ל ווייט האט.

חברת הגנת הסייבר הישראלית ווייט האט (White-Hat), הודיעה על מינויו של ניר טנצר למנכ"לה. טנצר מחליף את עופר לוינגר שכיהן בתפקיד משנת 2019.

כמנכ"ל ווייט האט, יהיה טנצר אחראי לניהול התפעולי ולפיתוח העסקי של שירותי החברה המסופקים לארגונים וגופים עסקיים, ציבוריים וביטחוניים, בארץ ובעולם.

לטנצר קריירה ארוכה ומגוונת בתעשיית ההיי-טק ורקע במגזר הביטחוני. במשך כ-11 שנים עבד במיקרוסופט במגוון תפקידים ניהוליים בכירים, כאשר בתפקידו האחרון ניהל את פעילות החברה בדרום אפריקה. לפני הצטרפותו לווייט האט היה סמנכ"ל הפעילות העסקית (Chief Business Officer) של חברת הבינה המלאכותית Voyager Labs, ומנכ"ל חברת הגנת הסייבר הפיננסי nsKnox. תפקידים נוספים בתחילת הקריירה שלו כללו ניהול פיתוח עיסקי וניהול מוצר בחברות Teledata Networks, GlobaLoop ואלביט. כמו כן, הוא חבר מועצת המנהלים בחברות  Saving Point ו-EiVA. טנצר סיים תואר ראשון במדעי המחשב באוניברסיטת בר אילן.

ווייט האט – מתמחה בתחום ה-Incident Response

מספקת באמצעות צוותי האקרים לבנים שירותי הגנת סייבר לארגונים. ווייט האט.

מספקת באמצעות צוותי האקרים לבנים שירותי הגנת סייבר לארגונים. ווייט האט.

ווייט האט הוקמה בשנת 2013 על ידי שרון נימירובסקי ונרכשה בשנת 2021 על ידי ענקית הטרנספורמציה הדיגיטלית האמריקנית EPAM. באמצעות צוותי האקרים לבנים, מספקת החברה שירותי הגנת סייבר לארגונים בארץ ובעולם, במגזרי הממשלה, בנקאות, ביטוח, היי-טק ועוד, המבוססים על מתודולוגיות חדשניות והבנה מעמיקה של הסביבה מנקודת מבטו של התוקף.

סט הכלים והמתודולוגיות של ווייט האט בתחום ה-Incident Response מאפשר ללקוחותיה להגיע במהירות להבנה מלאה של האירוע, וכיצד יש לנהל, למגר ולהתאושש ממנו, ולהחזיר את הארגון לפעילות עסקית, תוך שיפור המוכנות לאירועים עתידיים.

השירותים של החברה מגנים על האתר הפיזי של הלקוח וסביבת הענן. הם כוללים את הפתרון הייחודי Eye of the Enemy – אשר מטייב כל העת את מערכות ההגנה של הארגון ובדיקת כשירותם כנגד אירועי אמת – וכן שרותי איתור איומים (Threat Hunting), מודיעין סייבר, מרכז תפעול (SOC), התקפות מתקדמות ((APT ובדיקות חדירה (PT).

ניר טנצר, מנכ"ל ווייט האט: "אני גאה להוביל את ווייט האט, יחד עם שדרת ההנהלה המצוינת שלנו, לעידן הצמיחה הבא שלה. אנו מחויבים להציע ללקוחותינו את השירותים הטובים ביותר בהגנה על הסביבות הטכנולוגיות והעסקיות שלהם, בכל פלטפורמה. כדי לעשות זאת, נמשיך לפתח יכולות ואת כוח האדם המוכשר באופן שיתרום בצורה המיטבית להגנה ולהצלחה המתמשכת של לקוחותינו".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. לירון ויסמן

    מערכת אנשים ומחשבים :-) הידיעה נפלאה ואני מאוד מודה לכם על הקרדיט, אבל את התמונה הזו לא אני צילמתי 🫣

אירועים קרובים