קרן ההון סיכון אמיתי ונצ'רס מינתה את זואי עופר לעמיתה בכירה

עופר - בוגרת הרווארד ו-8200 - תהיה אחראית על הקשר עם המשקיעים של הקרן, לצד ליווי השקעות הקרן בסטארט-אפים מהשלבים הראשונים

זואי עופר, עמיתה בכירה בקרן ההון סיכון אמיתי ונצ'רס.

קרן ההון סיכון אמיתי ונצ'רס (Amiti Ventures) – המתמחה בהשקעות בשלבים הראשוניים ביזמות ויזמים ישראליים בסטארט-אפים מעולמות הדיפ-טק – הודיעה באחרונה על מינויה של זואי עופר לעמיתה בכירה (Senior Associate). עופר תהיה אחראית על הקשר עם המשקיעים של הקרן (LP), לצד ליווי השקעות הקרן בסטארט-אפים מהשלבים הראשונים. 

עופר היא בוגרת טרייה (MBA) של בית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת הרווארד, שם התמחתה בעולם ההון הסיכון. ב-15 השנים האחרונות צברה ניסיון עסקי מגוון וגלובלי ביזמות, השקעות, פיתוח עסקי, ניהול מוצר ואסטרטגיה בארה"ב, ישראל ואירופה. ניסיון העבר שלה כולל עבודה בקרנות הון סיכון בשלבים מוקדמים ובצמיחה, הקמת סטארט-אפ, השקעות ופיתוח עסקי. בנוסף, עופר היא עורכת דין בהכשרתה ומתמחה בליטיגציה מסחרית, שירתה ביחידת המודיעין 8200 של צה"ל ובוגרת תואר ראשון במשפטים ובפסיכולוגיה מהאוניברסיטה העברית.

"מעבים את הצוות שלנו מתוך אמונה עמוקה ביזמים הישראלים"

קרן ההון הסיכון אמיתי ונצ'רס הוקמה ומנוהלת על ידי בן רבינוביץ'. הקרן החלה את פעילותה ב-2010 ומשקיעה בסטארט-אפים בשלבים התחלתיים מעולמות הדיפ-טק, הקוונאטום וכן עולמות הביולוגיה הסינתטית והחישובית. בין השקעותיה הבולטות: Next Silicon, Cycognito, Innoviz, Quantum Art, Demostack ו-Vayyar and Qwak. את הקרן הרביעית מנהלות לצידו של רבינוביץ' גם מיה פיזוב ויפית שוורץ.
בן רבינוביץ', מייסד ומנהל-שותף בקרן ההון סיכון אמיתי: "אנחנו מאד שמחים על ההצטרפות של זואי למשפחת אמיתי. זואי מביאה עימה ניסיון מגוון מעולמות ההשקעות והיזמות. אני סבור שזואי תעזור לנו לחזק את הקשר עם המשקיעים שלנו, תצטרף לתהליכי ה-Due Diligence, וכמובן תהיה גורם משמעותי בקשר עם היזמים והיזמות שלנו. גם בזמנים לא קלים במדינה ובהיי-טק הישראלי, אנחנו ממשיכים להשקיע בפורטפוליו ובחברות חדשות, ומעבים את הצוות שלנו מתוך אמונה עמוקה ביזמים הישראלים ובחוסן של האקוסיסטם המקומי לטווח הארוך".

עופר אמרה כי "אני נרגשת להצטרף לצוות המיוחד של אמיתי ולקחת חלק במשימה להצעיד קדימה את עתיד תחום הדיפ-טק. תוך התמקדות בחדשנות, מחויבות לטיפוח סטארט-אפים, גיוון ומתן דגש על כוחה של קהילה, אני בטוחה שהמסע שלנו יאופיין בתרומה גדולה ליצירת טכנולוגיות שישנו את החיים של כולנו לטובה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים