בקרוב: הודעות בגוגל צ'ט יופיעו גם בסלאק – ולהיפך?

חברת הענק בוחנת בימים אלה תכונה שתאפשר פעילות הדדית מלאה בגוגל צ'ט ובכלים כגון סלאק וטימס ● אם הבחינה תצליח, האפשרות הזאת תוטמע, ככל הנראה, בתחילת השנה הבאה

סלאק וטימס.

גוגל בוחנת בימים אלה תכונה חדשה, שתאפשר פעילות הדדית מלאה בין הודעות שמועברות באמצעות שירות השיחות המיידיות שלה, גוגל צ'ט, ובין כלי שיתוף פעולה ושיחות ועידה אחרים, ובעיקר סלאק וטימס של מיקרוסופט. המטרה היא לאפשר לאנשים להשתמש בכלים הללו, אך עדיין לוודא שההודעות מופיעות גם בערוץ הגוגל צ'ט.

"אנחנו יודעים שתקשורת ושיתוף פעולה מתרחשים על פני מספר ערוצים וכלים. זה יכול להוביל לפספוס של הודעות, ליצירת ממגורות תקשורת נפרדות ולחוויה מתסכלת, שדורשת מעקב אחרי כלי שיחות מרובים", מסרה גוגל, שציינה שזו יכולת שימושית עבור ארגונים שמשתמשים בכמה אפליקציות תקשורת.

גוגל שיתפה פעולה עם חברה בשם מיו כדי לגרום לשילוב הכלים הזה, וכדי להביא לכך שכתיבת הודעה באחת האפליקציות המחוברות תופיע גם באחרות. ארגונים שירצו להשתמש בתכונה יצטרכו לקנות רישיונות של מיו.

התכונה החדשה הזו של גוגל צ'ט אמורה, כך לפי מפת הדרכים של החברה, להיות מושקת בתחילת 2024 – אם הבחינה שלה תוכתר בהצלחה. יחד איתה עתידה גוגל להתחיל להציע תמיכה גם בהודעות קוליות באפליקציית השיחות המיידות שלה, אם כי לא ברור האם תהיה תמיכה בתמלול של ההודעות הללו, והאם השירות יהיה זמין בשיחות קבוצתיות או רק בהודעות ישירות ששולחים משתמשים זה לזה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים