טופ ויז'ן ו-AL Consultants יטמיעו את פתרון ה-HCM של אורקל

השתיים יציעו את פתרון HCM של אורקל, אשר מטפל בתהליכי HR בארגונים ● טופ ויז'ן תהיה אחראית על היישום הטכנולוגי של הפתרון ו-AL Consultants תספק את המעטפת המקצועית של אפיון התהליך וליווי הטמעתו בארגון

איה לחמי, מנכ"לית AL Consultants, ושימי בן ברוך, מנכ"ל ויז'ן מקבוצת טופ מערכות.

טופ ויז'ן (Top Vision) מקבוצת טופ מערכות (Top Group) – המתמחה ביישום והטמעה של מערכות ענן מבית אורקל (Oracle) – וחברת AL Consultants – חברת ייעוץ ארגוני גלובאלית, המתמחה בעולמות התוכן של משאבי אנוש – בישרו באחרונה כי ישתפו פעולה ויטמיעו מקצה לקצה את פתרון HCM (ר"ת Human Capital Management) מבית אורקל, המטפל בתהליכי HR בארגונים. טופ ויז'ן תהיה אחראית על היישום הטכנולוגי של הפתרון ו-AL Consultants תספק את המעטפת המקצועית של אפיון התהליך וליווי הטמעתו בארגון.

Oracle HCM Cloud הוא פתרון ענן מוביל כיום בעולם לניהול ההון האנושי, המבוסס על ידע נצבר ועל תהליכי Best Practice בקרב אלפי לקוחות. HCM מספק מענה אינטגרטיבי מלא לכלל צרכי הארגון בתחום ה-HR, החל מתהליך קליטת העובד, דרך בניית תוכניות צמיחה וקידום, ניהול חווית העובד, תוכניות ניהול, שכר וטאלנטים. המערכת מדורגת במקום הראשון על פי מחקרי גרטנר מזה שנים רבות.

החיבור בין החברות, כך נמסר, יאפשר הטמעה טובה יותר, ומתוך כך אפקטיביות עסקית טובה יותר של המערכת, וזאת מתוך הבנה כי הטמעת מערכת מכל סוג שהוא היא תהליך שינוי משמעותי ועל מנת להבטיח מיצוי מקסימלי של הפוטנציאל, יש צורך באפיון מדויק ומותאם אישית לארגון, וזו ההתמחות של AL Consultants, כחברת ייעוץ ארגוני.

"יביא לשיפור מיידי בביצועי הלקוחות"

שימי בן ברוך, מנכ"ל ויז'ן מקבוצת טופ מערכות: "כחברה המספקת פתרונות 360 לכלל צרכי הארגון, אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם AL Consultants, בהתאמה ויישום פתרון HCM מבית אורקל ללקוחותינו, בתהליך עבודה מובנה, רזה וחכם. הצוותים המשותפים מביאים עימם ניסיון רב שנים ביישום וניהול פרויקטי ליבה, הן בציר הטכנולוגי והן בציר ניהול התהליך. היכולת שלנו לייצר שפה משותפת בין הלקוחות בארגון לבין אנשי הטכנולוגיות, התוכן והיישום, מייצרת ערך מוסף ייחודי לארגון, מפשטת את מורכבות תהליך ההטמעה ומאיצה את ההסתגלות לשינוי. הטמעת המערכת הינה אפקטיבית ומתבצעת בתהליך מותאם אישית ואפיון המבוסס על זיהוי והבלטת הערכים הארגוניים, כמו גם צרכי משתמשי הקצה. החיבור בין שתי החברות יביא לשיפור מיידי בביצועי הלקוחות, שיפור בתהליכי העבודה בהווה ובעתיד, חוויית משתמש משופרת ומחוברות עובדים גבוהה".

איה לחמי, מנכ"לית AL Consultants: "אנו שמחים על שילוב הכוחות עם טופ ויז'ן. אנחנו מאמינים כי הוא יעניק ללקוחותינו תמיכה טכנולוגית רחבה ומקצועית באמצעות מערכת חדשנית ועדכנית, שתשפר משמעותית את התהליכים הארגוניים ותוסיף ללקוחות כלים איכותיים להתפתחות עתידית, עם תמיכה באפשרויות AI.

הטמעת מערכת HR בארגונים, בליווי צוות מומחים, מהווה Game Changer בעולם הטכנולוגי.

העבודה המשותפת עם טופ ויז'ן תתבצע בשלושה שלבים: בשלב הראשון יוגדרו ערכי הליבה הארגוניים ומרכיבים קריטיים לשימור בתהליכי העבודה החדשים, באמצעות סדנאות חשיבה, ליווי וייעוץ צמוד. השלב השני כולל בניית מענה אפקטיבי מותאם אישית, בהתאם למטרות התהליך והעקרונות שהוגדרו. השלב השלישי כולל יישום והטמעת המערכת ולאחר מכן ניהול השינוי – מיפוי השפעת השינוי על בעלי העניין השונים בארגון, פיתוח אסטרטגיות תקשור, מניעת התנגדויות ויצירת מחוברות לתהליך על פי קהלי היעד הרלוונטיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים