ארה"ב תבצע פיילוטים לקידום פרויקטי ממשל זמין

סכום של מיליארד דולר יושקע כדי לתגבר פרויקטים טכנולוגיים עבור הממשל ● המטרה היא לעודד שימוש בפלטפורמות דיגיטליות, וכן גיוס טאלנטים לשירות הציבורי

מקדם עוד טרמנספורמציה דיגיטלית בממשל. הבית הלבן.

השירות הדיגיטלי של ארה"ב, USDS, הודיע כי יבצע סידרת פיילוטים של פרויקטים דיגיטליים, שיניעו שותפויות בין הממשל לארגוני הטכנולוגיה, כדי להניע פרויקטי ממשל זמין, כך עולה מהודעה שפורסמה באתר הטכנולוגי הפדרלי של ארצות הברית FedScoop. הפיילוטים הם חלק מתוכנית עבודה כוללת שפרסם הממשל לקראת שנת 2024. הממשל גם מתכוון להגדיל את התקצוב לפרויקטים אלו על מנת לחזק את המצוינות בשירות הציבורי.

מינהלת השירות הדיגיטלי הגדירה את יעדי הממשל: שיפור השירותים הקריטיים לציבור, הרחבת השימוש בפלטפורמות, שירותים וכלים נפוצים, וביצוע חשיבה מחדש של הדרך בה הממשלה קונה שירותים דיגיטליים. אולם אנשי המינהלת מדגישים כי המטרה היא להביא טאלנטים לשירות האזרחי בדגש על פרויקטים חדשניים שלא נעשו עד כה.

בין הגופים שמינהלת השירות הדיגיטלי מתכוונת לעבוד ולשדרג אותם נכלל גם המוסד לביטוח לאומי האמריקני, כשבין היתר הכוונה היא לבנות מחדש את כל האתר הפונה לציבור הלקוחות שלהם. הם מציינים כי כבר כיום רמת השירות שופרה והכוונה היא להמשיך ולשפר את השירות.

מינהלת השירות הדיגיטלי הוקמה בשנת 2014 על ידי הבית הלבן, כדי לספק שירותי ייעוץ לסוכנויות פדרליות בנושא IT וטכנולוגיה. במינהלת רואים בשדרוג האתרים שלב חשוב בשיפור החוויות הדיגיטליות לאזרחים, כחלק מתהליכי טרנספורמציה דיגיטלית. סכום של מיליארד דולר יושקע כדי לתגבר פרויקטים טכנולוגיים עבור הממשל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים