פרוסיד הטמיעה מערכת שירות לנהגי אגד

הפרויקט ארך כמה חודשים והסתיים באחרונה. ההיקף הכספי של פיתוח המערכת לא נמסר, אולם גורמים בשוק העריכו אותו בכ-150 אלף שקל

מערכת שירות של פרוסיד הוטמעה למען נהגיה. אגד.

פרוסיד (Proceed) מקבוצת HMS, פיתחה והטמיעה מערכת שירות לנהגי אגד. הפרויקט ארך כמה חודשים והסתיים באחרונה. ההיקף הכספי של פיתוח המערכת לא נמסר, אולם גורמים בשוק העריכו אותו בכ-150 אלף שקל.

המערכת החדשה תשתלב בתשתית אפליקציית המובייל של אגד. מערכת השירות לנהגי אגד מבוססת על פלטפורמת ה-Low-Code של Creatio. על משתמשי המערכת נמנים כ-5,000 נהגי אגד, מפעילת התחבורה הציבורית הגדולה בישראל, לצידם של גורמי מטה דוגמת מנהלים, חשבי שכר, מנהלי ואנשי כוח אדם ועוד.

גילי רגב, מנכ"ל פרוסיד

גילי רגב, מנכ"ל פרוסיד. צילום: יח"צ

מערכת השירות נועדה להקל את הממשק בין הנהגים ובין גורמי המטה בחברה – חשבות שכר, משאבי אנוש הנהלה וכדומה. כיום, כאשר נהגי החברה, הפרוסים ברחבי ישראל, מבקשים לברר פרטים בנוגע לתלוש השכר שלהם – הם נדרשים לפנות לגורם הרלוונטי שיטפל בבקשתם. לעיתים קרובות הם כלל לא יודעים מי הוא אותו גורם. באמצעות האפליקציה, מתקצר הממשק בין הנהגים בשטח לגורמי המטה. הפנייה זו מתבצעת באמצעות מערכת השירות לנהגים אותה פיתחה פרוסיד, המנתבת את השאילתא לגורם המטה הרלוונטי באגד, ומחזירה את התשובה מגורם המטה באגד ישירות אל הנהג.

הבחירה בפלטפורמת Creatio, נמסר, נעשתה בשל  פונקציונליות בעולמות ניהול התהליכים ועולמות ה-CRM; יכולות האוטומציה של הפלטפורמה; וכן פיתוח ב-Low Code, המאפשר פיתוח מהיר ובעלויות סבירות.

"השילוב של פלטפורמת Creatio וצוות פרוסיד התאים לנו כמו כפפה"

ירון שגב, מנהל פרויקטי דיגיטל באגף מערכות מידע באגד

ירון שגב, מנהל פרויקטי דיגיטל באגף מערכות מידע באגד צילום: יח"צ

לדברי ירון שגב, מנהל פרויקטי דיגיטל באגף מערכות מידע באגד, "אנו מביאים פתרון טכנולוגי מבוסס דיגיטל לאחד הדגלים המרכזיים בארגון, שהוא – לשים את הנהג במרכז ולספק לו את השירות הטוב ביותר האפשרי. בימים בהם החברה עוברת שינוי ארגוני מהותי, מנהלים מחפשים פלטפורמות דינמיות, המספקות מענה מהיר לצורך. השילוב של פלטפורמת Creatio וצוות פרוסיד התאים לנו כמו כפפה".

גילי רגב, מנכ"ל פרוסיד, ציין כי "המגזר הארגוני בישראל יכול ליהנות מהאפשרויות הרבות שמציעות פלטפורמות ניהול תהליכים עסקיים, דוגמת זו שהטמענו. פלטפורמות אלו, בשילוב עם יכולות Low Code, יכולות לשמש בתהליכי דיגיטציה המתבצעים בימים אלה במרבית הארגונים הגדולים היום בישראל".

אורן דיגא, מנהל תחום CRM/BPM בפרוסיד.

אורן דיגא, מנהל תחום CRM/BPM בפרוסיד. צילום: יח"צ

אורן דיגא, מנהל תחום CRM/BPM בפרוסיד, הוסיף כי "אפליקציות דיגיטליות מחוללות שינויים דרמטיים בתהליכים רבים שארגונים התרגלו לבצע בדרך אחת. כיום ניתן לבצע אותם בדרכים יעילות יותר, חסכוניות יותר ומהירות יותר".

 

 

 

 

 

 

 

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. נהג לשעבר

    המאמצים של ההנהלה צריכים להיות מופנים כלפי הנוסע.כל עוד חסרים נהגים גם בגלל שכר נמוך יצא שכרך בהפסדך.

אירועים קרובים