Magic Clips של ריברסייד ייצר לכם קליפים קצרים בקליק – בעזרת AI

החברה הישראלית פיתחה כלי בינה מלאכותית שיודע ליצור אוטומטית ובקלי קלות סרטונים קצרים מסרטים ארוכים, והוא מצטרף לחבילת תוכנת העריכה של החברה

מייצר סרטונים קצרים בקליק בעזרת AI. Magic Clips של ריברסייד.

ריברסייד (Riverside) – חברה ישראלית המתמחה ביצירת פתרונות תוכן ברזולוציה גבוהה – השיקה באחרונה כלי AI חדש בשם Magic Clips, המשתלב בחבילת התוכנה Riverside studio. הכלי החדשני מאפשר למשתמשים ליצור ללא מאמץ סרטונים קצרים מחומר גלם מצולם, בדגש על פודקאסטים. 

Magic Clips מטפל בכל תהליך חיתוך ועריכת התוכן הרלוונטי, מתחילתו עד סופו – בלחיצת כפתור. מספר קליקים נוספים יאפשרו לכם להתאים את הסרטונים לפלטפורמות מדיה חברתית שונות, להוסיף להם כתוביות אם נדרש, וליצור גרסאות נוספות מהמקור הארוך שבידיכם.

ריברסייד, שהוקמה ב-2018, מציעה למשתמשיה פלטפורמה להקלטה, עריכה והפצה של תוכן, המתעדכנת כל הזמן, מתוך מחויבות לספק חוויית משתמש חלקה, על בסיס טכנולוגיה פורצת דרך. יוצרים וחברות מובילים בעולם, ביניהם נטפליקס, מארוול וספוטיפיי, מסתמכים על היכולות של החברה להפקת פודקאסטים, ראיונות וידיאו, סרטוני שיווק, כנסים וירטואליים, תקשורת פנימית ועוד. ריברסייד למעשה הופכת יצירה מקצועית של תכני וידיאו ו/או אודיו לנגישה לכל אחד, בכל מקום, וזאת משום שהיא מספקת למשתמשים הקלטות מקומיות באיכות גבוהה, תמלול המבוסס על בינה מלאכותית ועריכה מבוססת טקסט. 

Magic Clips – הפיצ'ר החדש שהשיקה החברה כעת – אמור לענות על הצורך של רבים כיום לקבל טעימה מקדימה מתוכן ארוך, כדי להחליט האם מתאים לנו לצפות בו בכלל, בעידן המהיר של ימינו. הרעיון המסוים מתאים במיוחד לפודקאסטרים שמעוניינים לייצר מעין קדימון לתוכנית הארוכה שלהם, במתכונת וידיאו.

לדברי החברה, "כניסה לרשימות הצפייה/שמיעה של משתמשי המדיה החברתית ויצירת מעורבות מתמשכת מצידם הופכות למשימות יותר ויותר קשות. יצרני תוכן מבינים שתוכן קצר, זריז וקולח הוא שם המשחק כיום. זוהי הדרך להצליח להיראות בעולם דיגיטלי עמוס התוכן, ש'מפציץ' את הגולש בתוכניות, פודקאסטים ובקטעי וידיאו באורכים שונים. עם זאת, עריכת תוכן יכולה להיות משימה מורכבת ושואבת זמן. עד עתה נאלצו יוצרי תוכן לחפש ידנית את הקטעים הבולטים בסרטים שיצרו, לחתוך אותם ולהכין אותם ידנית לשיתוף במדיה החברתית. מדובר בתהליך ארוך שיוצרים רבים מחשיבים למתיש, מייגע ומתסכל ביותר בכל שלבי היצירה". ריברסייד הסבירה כי היא "זיהתה בעיה זו, ופיתחה פתרון פשוט ליצירת גרסאות קצרות לסרטונים ארוכים".

מה יעשה Magic Clips בשבילכם ובמקומכם ואיך התכונה עובדת

כאמור, הפיצ'ר החדש Magic Clips הופך סרטונים ארוכים לקצרים בקליק אחד. אלגוריתם הבינה המלאכותית מזהה רגעי מפתח בסרטון ועורך אותם לסרטונים קצרים המותאמים לפלטפורמות המדיה החברתית השונות. כך מתייתר הצורך לשבת מול תוכנות עריכה ו"לדוג" מהן את הרגעים הראויים מכל חומר גלם מצולם. אבל היופי הוא שהכלי עושה זאת בצורה אוטומטית לחלוטין, כולל הוספת כתוביות בקליק אחד – המערכת מתמללת אוטומטית את הסאונד בסרטון, כך שרק נותר להציגו ככתוביות.

בעזרת Magic Clips, שעות עבודה ארוכות מוחלפות במספר לחיצות בודדות, הסרטונים מוכנים בזריזות והופכים לזמינים לשיתוף בפלטפורמות כמו טיקטוק, אינסטגרם או יוטיוב, וליוצר נשאר יותר זמן להשקיע בקשרים עם העוקבים והצופים. 

בעוד ש-Magic Clips מטפלת בכל הקשור ליצירת הסרטון, בידי היוצרים נותרת השליטה המלאה במוצר הסופי. לפי החברה, ממשק אינטואיטיבי מאפשר להוסיף את הטאץ' האישי של כל יוצר, למתג את התוכן, לבצע התאמות לפי הצורך, לחתוך קטעים מחדש, לבחור גודל, לשנות רקע וכדומה.

כעת, כשהכלי מוצע לשימוש של יוצרים, כל שיש לעשות הוא להכין סרטון באיכות של עד 4K באמצעות Riverside studio, ואז להשתמש ב-Magic Clips, כשמעוניינים שהחלקים המעניינים והמושכים ביותר מההקלטה ייבחרו ויהפכו לסרטון קצר. 

Magic Clips מציע יצירת קליפים בגדלים ובפורמטים שונים – יכולת המאפשרת להעלות לכל פלטפורמת מדיה חברתית את הסרטון המתאים ביותר לאופייה. לאחר יצירת הסרטונים כל מה שנשאר הוא להעלות אותם לרשת ולהמתין לתגובות המתלהבות.

לדברי נדב קיסון, מייסד ומנכ"ל ריברסייד: "הזירה הדיגיטלית הפכה לצפופה מאוד. היוצר כבר לא יכול לצפות שהגולשים יתחייבו לצרוך תוכן ארוך, מבלי שקיבלו דגימה ממנו. אנו מבינים שעבודת הפוסט פרודקשן על סרטונים שואבת אנרגיה וזמן. לכן Magic Clips שמה לה למטרה לשחרר את היוצרים מעול זה, ולתת להם להתמקד ביצירה. כעת יכולים יוצרים להפיק בזריזות תצוגת תכלית של מבחר מעבודתם ולשתף זאת בכל פלטפורמה. Magic Clips תופס את מהות הסרטון המקורי והארוך והופך אותו לסרטון/סרטונים קצרים, שבכוחם להרשים את הצופים בפלטפורמות המדיה החברתית השונות ולהצמיח קהל".

קיסון הוסיף, "הפיצ'ר החדש ישנה את הדרך בה יוצרים ניגשים למשימת בניית הקהל ומעורבותו בתכנים שלהם. הפיכת תהליך עריכת התוכן לפשוט תאפשר להם למסגר רגעים בולטים מהיצירה, להרחיב את תפוצתם ולהשאיר רושם זכיר על קהלם. ל-Magic Clips יש את היכולת לבצע מהפכה של ממש בקידום תוכן ויצירת מעורבות גולשים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אורן ברקן

    גדול! פתחתי את הטכנולוגיה הזו ב 2013. זה היה הסטראטאפ השני שעשיתי. לבסוף מכרתי את הטכנולוגיה לחברה צד ג'.

אירועים קרובים