מטא מציעה את ווטסאפ למשתמשי Wear OS

האפליקציה הפופולרית תוצע למשתמשי מערכת ההפעלה הגוגלית מגרסה 3 ומעלה ● עד עתה, משתמשי השעונים החכמים מבוססי Wear OS יכולים היו להשתמש בווטסאפ רק באמצעות מערכת ההתראות, ובצורה חלקית

ווטסאפ - גם למכשירי Wear OS.

מטא מציעה את ווטסאפ לפלטפורמה נוספת: מדובר בגרסה של האפליקציה שמיועדת למשתמשי שעונים המבוססים על Wear OS של גוגל, בגרסה 3 ומעלה. החברה הכריזה על השקה רשמית של האפליקציה, שהייתה זמינה כמה חודשים בגרסת בטא, לאחר שמארק צוקרברג בעצמו הודיע על הכוונה לעשות כן במהלך כנס Google I/O האחרון.

עד עתה משתמשי השעונים החכמים שמבוססים על Wear OS יכולים היו להשתמש בווטסאפ רק באמצעות מנגנון ההתראות של מערכת ההפעלה. ניתן היה לצפות בהודעות ולענות בקצרה לחלקן – אבל לא מעבר לכך. הגרסה החדשה מביאה פונקציונליות מלאה, כולל אפשרות השארת הודעות קוליות, השתתפות בשיחות קבוצתיות ועוד.

ווטסאפ ל-Wear OS מייתרת את הצורך להשתמש בטלפון, ולמעשה עבור שעונים שתומכים בתקשורת סלולרית באמצעות כרטיס SIM., לא משנה בדיוק היכן מניחים את הטלפון לצורך השימוש באפליקציית השיחות המיידיות המובילה את השוק.

כמו במקרים רבים אחרים, מדובר בהשקה מתגלגלת, כך שייתכן שייקח זמן מה עד שהגרסה החדשה תהיה זמינה עבור כל משתמשי Wear OS 3. כך או כך, לפי המידע שמלווה את האפליקציה, היא אמורה לתמוך באופן מלא גם בעברית – אחת מ-74 השפות שבהן היא כבר תומכת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים