סיילספורס משיקה חבילת כלי בינה מלאכותית יוצרת

החבילה, Cloud AI, מארחת מודלים שונים של בינה מלאכותית עבור כל היבט בפלטפורמת ה-CRM של החברה, שחלקם יוצרו על ידה וחלקם משותפי צד שלישי

מתרחבת בעולם הבינה המלאכותית היוצרת. סיילספורס.

סיילספורס משיקה חבילת כלים חדשה בשם AI Cloud, שלפי החברה תספק יכולות בינה מלאכותית מוכנות לשימוש ארגוני. מדובר בהמשך להכרזה של החברה ממרץ, אז הודיעה כי בכוונתה לשבץ כלי בינה מלאכותית יוצרת לאורך ולרוחב כל הפלטפורמה שלה.

החבילה בעצם מארחת מודלים שונים של בינה מלאכותית עבור כל היבט בפלטפורמה ה-CRM של סיילספורס, בתשתית הענן של החברה. חלק מהמודלים הם מודלים שהחברה עצמה יצרה במחלקת מחקר הבינה המלאכותית שלה עצמה, אבל לא מעט מהם מגיע משותפי צד שלישי – מ-OpenAI ו-AWS ועד קוהיר ואנת'רופיק.

היכולות השונות שמציעה חבילת AI Cloud כוללות יצירת קוד ומיכון של תהליכים עסקיים מצד אחד, ומצד שני יכולים הארגונים להביא מודלים של אימון מותאמים משלהם, להמשיך לאחסן את הנתונים המשמשים לאימון בתשתית שלהם מבלי צורך לפגוע בסודיות, לדוגמה, או בזכויות יוצרים אם הנתונים היו מועברים לסיילספורס לצורך עיבוד.

הכלים יאפשרו יצירה מהירה ומותאמת של דואר אלקטרוני באמצעות Sales GPT, ולצד זה Service GPT הוא מודל שיכול ליצור תדריכי שירות, סיכומי פורטפוליו והזמנות עבודה על סמך ההיסטוריה של הלקוחות ותרחישים שונים. Marketing GPT יכולה להציע פלח קהל מתאים לצורך התמקדות במסע השיווק החדש, וכן לספק תיאורי מוצרים לכל קונה בהתבסס על הנתונים שלו.

בסיילספורס מקפידים לדבר על סגירת פער האימון שקיים ביכולות הבינה המלאכותית. החבילה עושה זאת בעזרת שכבה שהחברה מכנה Einstein GPT Trust, אשר אמורה לסייע למנוע ממודלי שפה גדולים לשמור נתוני לקוחות רגישים. הפרדה זו, אליבא דסיילספורס, תעזור ללקוחות לשמור על בקרות ניהול נתונים תוך ניצול מלוא הפוטנציאל של הבינה המלאכותית יוצרת התוכן.

"הבינה המלאכותית מעצבת מחדש את העולם שלנו ומשנה את הארגון בדרכים שלא תיארנו לעצמנו, וכל חברה צריכה להפוך לממוקדת בינה מלאכותית", אמר מארק בניוף, יו"ר ומנכ"ל החברה. "AI Cloud בנויה על פלטפורמת ה-CRM מספר אחת בעולם, והיא הדרך המהירה והקלה ביותר עבור הלקוחות שלנו להשתמש בכוח המדהים של הבינה המלאכותית, עם אימון במרכז, המונע על ידי שכבת האימון החדשה של איינשטיין .AI Cloud תספק חדשנות, פרודוקטיביות ויעילות מדהימים עבור כל חברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים