קונסולידציה בענף הסייבר המקומי: אודיקס ו-אקיטה מתמזגות

החברות מתאחדות בעסקת מניות כדי לספק פתרונות אבטחה מקיפים לעסקים בכל הגדלים, והכריזו על יצירת גישה הוליסטית לאבטחת אפס-אמון

התמזגו. אודיקס ו-אקיטה.

אודיקס (odix), חברת סייבר ישראלית מובילה המתמחה בפתרונות מתקדמים למניעת תוכנות זדוניות והתקפות סייבר, הודיעה היום שהיא מתמזגת עם אקיטה (AKITA) – גם היא חברת סייבר מקומית. אקיטה מתמחה בפיתוח ושיווק מערכות אבטחת מידע מבוססות גישת אפס-אמון (Zero-Trust), שמאמתות זהות ומכשור ללא הגבלת מיקום, וכן באבטחת מידע במערכות רשתות תקשורת.

המיזוג, שנעשה במסגרת עסקת מניות, מחבר שתי חברות סייבר חדשניות, שיחברו את היכולות הטכנולוגיות שלהן כדי להציע ללקוחותיהן פתרונות אבטחת מידע מתקדמים ביותר. החברות הכריזו על יצירת גישה הוליסטית לאבטחת אפס-אמון.

במסגרת המיזוג, אודיקס תשלב בתוכה את צוות העובדים המוכשר של אקיטה, כדי לחזק את יכולות הפיתוח של החברה הממוזגת ולעבות את יכולות התמיכה שלה. השילוב של יכולות שתי החברות יאפשר ללקוחות לגלות ניסיונות תקיפות סייבר, למנוע חדירות סייבר וכן – להגיב להתקפות.

ד"ר אורן איתן, אל"מ במיל', ובעבר מפקד יחידת מצו"ב בחיל התקשוב, מייסד משותף ומנכ"ל אודיקס, אמר בין השאר, "אנחנו מקדמים בברכה את אקיטה לקבוצת אודיקס. זו הוכחה למחויבות שלנו לספק לשוק פתרונות אבטחה מתקדמים. אני בטוח שהסינרגיה בין שתי הטכנולוגיות שלנו תהיה הצלחה".

איגור רבינוביץ' ו-עמית בוהנסקי, מייסדים משותפים של אקיטה, בירכו על המיזוג ואמרו "יחד נוכל לחולל מהפכה בסביבת פתרונות אבטחת מידע אפס-אמון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים