חברת המרוצים אסטון מרטין ונטאפ חברו לשיפור הביצועים ב-פורמולה 1

הפרויקט התמקד בתחילה בשדרוג התשתית וביסוס ניהול הנתונים, אך כעת הוא משתמש בתובנות שהופקו מהדאטה שנאספה ולשם יצירת מסקנות שישפיעו גם על הפחתת משקל המכוניות ועל הפחתת טביעת הרגל הפחמנית של כלי הרכב

ישפרו את הביצועים בזמן המרוץ. חברת המרוצים אסטון מרטין ונטאפ.

קבוצת מרוצי המכוניות אסטון מרטין וחברת התוכנה הגלובלית נטאפ – המתמחה בניהול נתונים בענן – חברו באחרונה יחד להפיכת מסלול המרוצים למודרני ולמקסום ביצועים לפני ובמהלך המרוץ. הטכנולוגיה של נטאפ תסייע בשיפור מהירות המכוניות, עמידותן וזמינותן, בעזרת ניהול מאוחד ופשוט יותר – בזמן אמת. 

הפרויקט, שהתמקד בתחילה בשדרוג התשתית וביסוס ניהול הנתונים, משתמש כעת בתובנות שהופקו מהנתונים שנאספו עד כה. מסקנות אלו ישפיעו גם על הפחתת משקל המכוניות ועל הפחתת טביעת הרגל הפחמנית של המכוניות.

עיקרון חשוב אחר בעבודה עם אסטון מרטין הוא תחום אבטחת המידע. בפרויקט זה מתבססת נטאפ בטכנולוגיית Cloud Secure, שמגבירה את היכולת לזהות מתקפות כופר ומספקת אפשרויות בחינה של גורמים חשודים. פתרון זה מנתח את הנתונים כדי לזהות סיכונים בזמן התקפות, ומדווח בצורה פעילה על כניסה של גורמים חיצוניים ומשתמשים לא בטוחים.

שלומי פרייס, מנכ''ל נט-אפ ישראל.

שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל. צילום: נדב כהן יונתן

המטרה: להגיע לאפס פליטות פחמן בהקדם

מרוצי פורמולה 1 הציבו לעצמם מטרה להגיע לאפס פליטות פחמן עד לשנת 2030. פתרונות נטאפ תורמים להשגת מטרה זו במספר דרכים. נטאפ' לפי הסברי החברה, מסייעת לזהות את הכשלים במערכות ובתשתיות הישנות ומספקת פיקוח למזעור הצריכה של המכוניות. בעזרת נטאפ, צוות המרוץ יכול להיות בעל גישה לספקי ענן גלובליים מובילים, שיכולים לתמוך בעומסי העבודה ובתשתית הענן לפי הצורך. כך, השימוש הוא בכוח המחשוב הבסיסי הנדרש ולא מעבר לכך. הליך זה מסייע להפחתת עלויות ופליטה של פחמן, מחזק את היעילות ומאפשר לצוות ה-IT של אסטון מרטין לעשות יותר בפחות משאבים.

קלייר לאנסלי, CIO בקבוצת פורמולה 1 של אסטון מרטין: "מהירות היא שם המשחק בקבוצת פורמולה 1 של אסטון מרטין, וכדי לממש אותה על אנשי המחשוב להטמיע במהירות חידושים טכנולוגיים בתוך המכונית, כדי שהנהגים שלנו יוכלו לתרגם אותה לביצועים מהירים במסלול. בדומה לצוותי הטכנאים שלנו על המסלול, צוות NetApp ONTAP מספק לקבוצה יתרונות ביצועיים אינסופיים, שמניבים יעילות תפעולית בכל מערכות המידע – מנקודות הקצה, דרך מערכות הלבה וכלה בענן".

שלומי פרייס, מנכ"ל נטאפ ישראל: "צוותי פורמולה 1 המצליחים ביותר בנויים על שיתופי פעולה שמולידים חדשנות ופורצים את גבולות הביצועים. אנו נלהבים לסייע לקבוצת פורמולה 1 של אסטון מרטין לשחרר את הפוטנציאל שטמון בענן, להאיץ את הביצועים במסלול ומחוץ לו ולטפס במהירות לפסגת התחרות. כפי שתנאי המרוץ מחייבים את הנהגים לבצע התאמות כל העת, כך פתרונות הענן שלנו מתפתחים כל העת כדי להתאים אותם לצרכי הלקוחות שלנו" .

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים