בית הנשיא פועל להעצמת נשים

60 נערות צעירות, שמובילות שינוי והעצמה נשית באמצעות טכנולוגיה, כחלק ממיזם "בין החיבורים", התארחו שלשום (א') בבית הנשיא ונפגשו עם אשת הנשיא, מיכל הרצוג

מיכל הרצוג, אשת נשיא המדינה (במרכז), ומשתתפים נוספים באירוע בבית הנשיא, שלשום (א').

מיכל הרצוג, אשת נשיא המדינה, אירחה שלשום (א') במשכן הנשיא 60 נערות, שמובילות שינוי והעצמה נשית, בין היתר באמצעות טכנולוגיה. זאת, במסגרת מיזם בין החיבורים.

המיזם מגשר בין קהילות ממגזרי האוכלוסייה השונים במדינה – דרוזי, נוצרי, מוסלמי (כולל בדואי) ויהודי. הוא פועל לקירוב ולגישור בין המגזרים השונים בחברה בישראל באמצעות התנסות משותפת בפרויקטים חברתיים וחינוכיים. במסגרת בין החיבורים נערכות פעילויות משותפות, שמטרתן לדחוף ליזמות בתחומים חברתיים. המיזם משלב חברות וטכנולוגיות, שמאפשרות למשתתפות ולמשתתפים בו להשתמש בכלים המתקדמים ביותר: מציאות רבודה, ChatGPT וטכנולוגיות נוספות.

הרצוג עודדה את המשתתפות באירוע ואמרה כי "שמחתי לארח ולשוחח בבית הנשיא עם נערות נפלאות ממיזם בין החיבורים. המיזם מחבר בין כלל המגזרים והקהילות בחברה הישראלית. ההיכרות עם נערות אחרות ממגזרים שונים, מכל רחבי הארץ, ולמידת הערך של כל אחת מהן יוצרות קירוב וחיבור נהדר. אני בטוחה שאחרי התוכנית הזאת הן יתרמו וישפיעו על החברה הישראלית – כל אחת לפי הכישורים והחוזקות שלה".

"המיזם מאחד ומוביל את החברה למקום טוב יותר"

דורון אמיר, מנכ"ל חברת הסייבר סאיטאקה (CyTaka), התארח אף הוא לרגל האירוע במשכן הנשיא. זאת, בשל תרומתו לעוד מיזם חברתי חשוב – פרויקט מנהיגות מגשרת של עמותת דגן, לזכרו של אלוף (מיל') ומי שהיה ראש המוסד, מאיר דגן. עמותת דגן היא שהקימה את מיזם בין החיבורים, שאותו מנהל ליאור גורפינקל.

אמיר ציין כי "מיזם בין החיבורים מאחד ומוביל את החברה בישראל למקום טוב יותר, שמדגיש את החיבור והאיחוד – ולא את הפילוג. הוא מראה את העוצמה הנשית והחברתית, בדגש על העצמת נשים מכלל קשת המגזרים בישראל. היד עוד נטויה לאחד מגזרים נוספים ולהראות את כל הטוב שבחברה הישראלית". הוא פנה למשתתפות במיזם ואמר: "אתן, שמעיזות ליזום ולהוביל שינוי – אתן הכוח לשינוי. אתן התשובה לגזענות ולבורות שמנסות לכרסם בערכי החברה בישראל. אתן מובילות שינוי חיובי".

לסיום ציין אמיר כי "החברה בישראל צריכה עכשיו, יותר מתמיד, עידוד ותמיכה בדמות עוד מיזמים שמקרבים מגזרים שונים זה לזה. כל דחיפה ותרומה שמשפיעות על החברה בכללותה – הן מבורכות, כי אין דבר חשוב יותר מלתת ולהשיב בחזרה לחברה בישראל".

בתמונה למעלה: מימין – אבישי גרינשפן, ראש תחום פיתוח חברה וקהילה בדרכא; נועם סרי, סמנכ"ל פיתוח בדרכא; אשל ארמוני, יו"ר דירקטוריון נמל חיפה; תא"ל (מיל') שמעון חפץ, חבר בעמותת דגן; מיכל הרצוג, אשת נשיא המדינה; ליאור גורפינקל, חבר בעמותת דגן ובוגר תוכנית "בין החיבורים"; דורון אמיר, מנכ"ל סאיטאקה; וד"ר שריף גנאם מפורום המנהיגות הדרוזית.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עופר

    תמונה של המשתתפות במיזם ראויה יותר מ 7 גברים - העצמת נשים!

אירועים קרובים