מטריקס DevOps תשווק ותפיץ את פלטפורמת אינקרדיבילד בישראל

החברה תציע את פתרונות אינקרדיבילד ללקוחות בארץ ותבצע שירותי מכירה, הטמעה וחיבור למוצרי ניתוח קוד סטטי (Static Code Analysis), כגון Klocwork ו-QAC, בהתאם לצרכי הלקוחות

אסף קויתי, מנכ"ל מטריקס DevOps ותמי מזאל-שחר, מנכ"לית, מנכ"לית אינקרדיבילד.

מטריקס DevOps מבית מטריקס חתמה על הסכם שיווק (Reseller) למוצרי אינקרדיבילד (Incredibuild), המסייעת למפתחים ולחברות להאיץ את שלב ה-Build בתהליכי פיתוח תוכנה.

במסגרת ההסכם, מטריקס DevOps תציע את פתרונות אינקרדיבילד ללקוחות בישראל ותבצע שירותי מכירה, הטמעה וחיבור למוצרי ניתוח קוד סטטי (Static Code Analysis), כגון Klocwork ו-QAC, בהתאם לצרכי הלקוחות.

אינקרדיבילד פיתחה טכנולוגיה ייחודית, הנמכרת בהצלחה רבה בכל העולם ושלדבריה מקצרת משמעותית (בעשרות אחוזים) את זמן ה-Build ותהליך ה-CI, בחברות המפתחות ב-#C ,C++. הפלטפורמה מפרקת את תהליך ה-Build לתתי-משימות, מתחברת לכל מחשב בארגון, מאתרת את המעבדים הפנויים ומריצה עליהם את המשימות. הפלטפורמה יודעת גם לנצל כוח עיבוד של מכונות וירטואליות בפלטפורמות ענן כמו Azure, AWS ו-GCP, לפי צורך ובעלות הנמוכה ביותר האפשרית.

המערכת מאפשרת להשתמש במלוא פוטנציאל הרשת בחברה, על מנת לשפר את איכות המוצר, לקצר Time to market ולהגביר את תפוקת הפיתוח, כל זאת, תחת ניהול ובקרה מתקדמים, המוגדרים מראש על ידי המשתמש, כך שאפשר לשלוט ולהחליט אילו מחשבים יעמדו לרשות המערכת, סדר עדיפויות, לכמה זמן, חלוקה לקבוצות ועוד.

ההתקשרות האחרונה עם אינקרדיבילד משלימה כעת את סל המוצרים של מטריקס DevOps, לדבריה, ומאפשרת לה לספק בתחומים אלו פתרון מקיף למגוון לקוחותיה. הקשר עם מטריקס יאפשר לאינקרדיבילד הגדלת החשיפה ללקוחות חדשים בישראל והגדלת המכירות שלה בשוק המקומי.

אסף קויתי, מנכ"ל מטריקס DevOps: "כחברת ייעוץ בעולם ה-דבאופס, אנחנו מחפשים כל הזמן לספק ערך מוסף ללקוחות הרבים והמגוונים שלנו ולייעל עבורם את תהליכי ה-דבאופס. ראינו אצל רבים מלקוחותינו שמשך בניית התוכנה (Software Build) הוא פקטור המשפיע מאוד על יעילות הפיתוח והבדיקות, ולכן חברנו לאינקרדיבילד. הפתרון שלהם, בשילוב המומחיות שלנו, נותן את המענה המושלם ומספק ערך מוסף רב ללקוחותינו".

תמי מזאל-שחר, מנכ"לית אינקרדיבילד: "בעולם בו התחרות גוברת מיום ליום וחברות מחפשות עוד ועוד דרכים להתייעל, יש צורך בפתרונות שיעזרו לזרז תהליכים ולהוריד עלויות. השותפות שלנו עם מטריקס, שהינה חברה ותיקה ועם ניסיון רב בתחום ה-דבאופס בישראל, עם מאגר לקוחות גדול ומגוון, תאפשר למספר רב של חברות מסקטורים רבים שיבחרו לעבוד איתנו, לממש את הפוטנציאל שלהן ולהגיע לתוצאות מיוחלות הרבה יותר מהר ובצורה יעילה יותר. החשיבות של כך רבה, בפרט בשעה ששווקי העולם נמצאים במצב ייחודי והלחץ על מנהלי ארגונים להתייעל ויחד עם זאת לשמור על חדשנות ורווחיות, הולך וגובר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים