המו"פ של ישראל; והפעם: לייטריקס

לרגל 75 שנים למדינה נאיר בכל פעם זרקור לאחד ממרכזי הפיתוח של החברות הרב לאומיות והישראליות, המרכיבות את אומת ההיי-טק ● והפעם: לייטריקס, המפתחת בי-ם אפליקציות, כלי מונטיזציה ליוצרי תוכן וכלי AI ליצירה

המו"פ של לייטריקס בי-ם.

שם חברת האם: לייטריקס (Lightricks).

היכן ממוקם המטה שלה?
בירושלים.

מהו תחום פעילותה?
מחקר ופיתוח, ייצור אפליקציות, שיווק ומכירות.

מהו שם מרכז הפיתוח?
לייטריקס.

באיזו שנה החלה הפעילות?
החברה הוקמה בשנת 2013.

היכן ממוקם המו"פ בארץ והאם יש שלוחות נוספות בישראל או בחו"ל?
מרכז הפיתוח והמחקר המרכזי בישראל ממוקם בירושלים. לחברה מרכזים נוספים בישראל: בבאר שבע ובמת"ם חיפה.

בנוסף לחברה סניפים בבריטניה ובארצות הברית, בלונדון ובשיקגו (בהתאמה). 

כמה עובדים היא מעסיקה?
כ-650 עובדים.

האם מגייסים בחברה? כמה משרות פתוחות ובאיזה מקצועות?
לייטריקס מגייסת למגוון משרות בשלל תחומים שונים של מחקר, פיתוח, שיווק ומכירות, עיצוב, וכדומה.

מה פרופיל ההשכלה שצריך להיות למועמדים?
מדעי המחשב ועיצוב.

ד"ר זאב פרבמן, מנכ"ל ומייסד משותף, לייטריקס.

ד"ר זאב פרבמן, מנכ"ל ומייסד משותף, לייטריקס. צילום: ריקי רחמן

מי מנהל את מרכז הפיתוח?
ד"ר זאב פרבמן.

מה הוותק שלו בתפקידו?
מהקמת החברה ב-2013.

מהם התפקידים הקודמים שאותם הוא ביצע?
בעברו שימש בתפקידים הבאים: דוקטורנט וחוקר באוניברסיטה העברית; חבר בצוות המחקר של מיקרוסופט; וכן חבר בצוות המחקר של אדובי.

מי הם חברי צוות המוביל של המרכז?
המייסדים: ד"ר זאב פרבמן, מנכ"ל ו-מייסד משותף; ירון אינגר, סמנכ"ל הטכנולוגיות ו-מייסד משותף; ניר פוצ'טר, סמנכ"ל השיווק ו-מייסד משותף; וכן עמית גולדשטיין, סמנכ"ל התפעול הראשי ומייסד משותף.

דמויות מפתח נוספות בחברה הן: שאול מרידור, ה-CFO; אופיר ביבי, ה-VP Research; ונועה רוזנברג-סגלוביץ', General Counsel.

במה מרכז הפיתוח עוסק?
לייטריקס היא חברת סטארט-אפ ישראלית, שהוקמה בשנת 2013 על-ידי ד"ר זאב פרבמן, ניר פוצ'טר, עמית גולדשטיין, ירון אינגר ואיתי צידון. לחברה כ-650 עובדים, רובם בישראל, ויש לה מרכזי מו"פ בירושלים, חיפה ובאר שבע. עד היום פיתחה החברה 11 אפליקציות, שמנגישות עריכה מתקדמת של תמונות ו-וידיאו לכל אחד – החל מחובבנים ועד מקצוענים – בין אם לצרכים אמנותיים, לפעילות ברשתות חברתיות או לקידום עסקים קטנים. החברה גם מפתחת כלי מונטיזציה עבור יוצרי תוכן וכלי AI המסייעים למשתמשים בכל תהליך היצירה שלהם.

האם יש בחברה שילוב עובדים ממגדרים שונים? (מגזר ערבי, חרדי, נשים)
גיוון והכלה הם בליבת התרבות הארגונית של לייטריקס, מעצם היותה חברה חריגה בנוף ההיי-טק הישראלי בשל מיקומה הגיאוגרפי. פריסת הסניפים בישראל (ירושלים, חיפה וב"ש) מאפשרת ללייטריקס לקלוט עובדים.ות ממגוון מקומות בארץ, מרקעים ומגזרים שונים ולכל אחד.ת העדפות וצרכים שונים. לכן החברה משקיעה משאבים רבים על מנת ליצור תרבות שתעודד גם גיוס מאוכלוסיות מגוונות ותסייע בשימור והכלה של עובדים.ות אלו.

היכן מוטמעים מוצרי הפיתוח של החברה?
האפליקציות הפופולריות של לייטריקס פעילות כיום במובייל על מערכות הפעלה iOS ואנדנרואיד. כיום החברה פועלת להתאמת הכלים הללו גם ל-WEB.

כיצד פעילות החברה מייצרת אימפקט בישראל ובעולם?
לייטריקס היא חלוצה ביצירת טכנולוגיה חדשנית המגשרת על הפער בין הדמיון ליצירת תוכן. כיום ללייטריקס מעל 680 מיליון הורדות ברחבי העולם ומעל 30 מיליון משתמשים חודשיים. לייטריקס הייתה החברה הראשונה שהחלה לעבוד עם מודל ה-Subscription בחנויות האפליקציות. לייטריקס חברה לאפל (Apple) ליצירת מודל מוניטיזציה זה וכיום המודל משמש את כלל חברות ה-B2C ו-B2B.

מה החזון של החברה לרגל 75 שנים למדינת ישראל?
"כשהקמנו את לייטריקס, הבנו שאין צורך להתמקם בתל אביב כדי להצליח בהפצה ובשיווק. אנו מאמינים שיש הרבה דברים מיוחדים בירושלים, כמו אווירת הפסטורליות והביתיות, שמאוד תואמת לערכים שלנו כחברה. מעבר לכך, פיתוח ההיי-טק מחוץ לתל אביב הינו חשוב ביותר, על מנת להרחיב את מעגל העובדים ולחזק על ידי כך את הכלכלה בישראל. ב-לייטריקס אנחנו מאמינים שהנוכחות בפריפריה ומחוץ למרכז ההיי-טק הישראלי בתל אביב מייצרת, מעבר לשליחות, אפשרויות תעסוקה למגוון אנשים. לכן, גם את מרכזי המחקר ופיתוח הנוספים שהקמנו בישראל, הקמנו בחיפה ובבאר שבע. בצורה זו, אנו פונים למגוון רחב יותר של מועמדים, ומאפשרים לעובדים יצירתיים שגרים באזורים כמו מודיעין, אזור הבקעה וכדומה, להשתלב בתעשייה שמובילה את כלכלת ישראל". 

לאתר החברה – לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים