אלי כהן מונה למנכ"ל קבוצת Y-tech

תומר שוייצר, המייסד והמנכ"ל הקודם שיכהן מעתה כיו"ר הקבוצה: "אני משאיר את ניהול הקבוצה בידיים מקצועיות ומנוסות מאין כמותן ואני בטוח שאלי יצעיד את Y-tech קדימה עסקית ומקצועית"

אלי כהן, מנכ"ל קבוצת Y-tech.

קבוצת Y-tech – המתמחה בניתוח, אפיון, בניה ויישום פתרונות תקשורת, IT והגנות סייבר מתקדמות בענן – הודיעה על מינויו של אלי כהן למנכ"לה החדש. כהן יחליף את תומר שוייצר, המייסד והמנכ"ל הקודם, שיכהן מעתה כיו"ר ויתמקד בפיתוח עסקי וטכנולוגי של הקבוצה.  

ל-כהן ניסיון של למעלה מ-20 שנה בהקמה וניהול חברות היי-טק, פיתוח טכנולוגי והשבחת חברות שירות טכנולוגיות. הוא ייסד וכיהן כמנכ"ל חברת ConnectIT, שסיפקה שירותי IT ואבטחת מידע לחברות בישראל ובחו"ל. בשנת 2015 מכר את החברה לחברת מנפאואר האמריקנית ויחד איתה הקים כשותף ומנכ"ל את פעילות ה-MSSP (שירותים מנוהלים בתחום הסייבר), אשר משרתת לקוחות מובילים בישראל ובעולם. בתפקידו האחרון לפני שהצטרף ל-Y-tech, כיהן כהן כמנכ"ל Incident Response – חברת סטארט-אפ שהתמחתה בפיתוח טכנולוגיה חדשנית לטיפול במשברי סייבר.

תומר שוייצר, מייסד ומנכ"ל Y-tech

תומר שוייצר, מייסד ויו"ר Y-tech. צילום: אסנת קרסננסקי

תומר שוייצר, מייסד ויו"ר Y-tech: "קבוצת Y-tech פותחת היום פרק חדש בתולדותיה עם מינויו של אלי כהן למנכ"ל החברה. אקדיש את זמני לפיתוח כיווני פעולה חדשים ומבטיחים של הקבוצה, תוך אימוץ ומינוף טכנולוגיות חדשות שנכנסות לשוק ורתימתן לתועלת הלקוחות. אני משאיר את ניהול הקבוצה בידיים מקצועיות ומנוסות מאין כמותן ואני בטוח שאלי יצעיד את Y-tech קדימה עסקית ומקצועית".    

כהן, המנכ"ל הנכנס, מסר: "אני מודה לתומר על האמון ועל ההזדמנות להוביל את צמיחתה של קבוצת Y-tech. בכוונתי להרחיב, להעמיק ולהשביח את סל שירותי החברה לתועלת הלקוחות, שמערכות המידע והאפליקציות שלהם הן המנוע של פעילותם העסקית. הקריטיות של המערכות הללו עבורם מחייבת אותנו להיות תמיד בחזית עולם הענן והסייבר, להגן עליהם מפני מתקפות ולהבטיח המשכיות עסקית בכל תנאי ויעילות תפעולית. כך נאפשר להם להתמקד בביזנס ובצמיחה, ללא בזבוז משאבים הכרוכים בניהול תשתיות. הצוות הנפלא של Y-tech יירתם יחד איתי למשימה".

כהן הוסיף: "מצאתי חברה מובילה טכנולוגית, עם פתרון ענן פרטי שלם הכולל סל שירותים ייחודי בארץ ובעולם ומקבץ מדהים של אנשים איכותיים. אני משוכנע שיחד ניתן יהיה לפרוץ גבולות, להמשיך ולשפר את רמת השירות ללקוחות הקיימים ולהרחיב את מעגל הלקוחות אשר מקבלים את הפתרון המעולה של החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים