עם הפנים לסייבר: שני מינויים חדשים בפעילות אבטחת המידע בסיסקו

עוז ברקוביץ' מונה להוביל את פעילות אבטחת המידע במגזר הביטחוני בסיסקו ישראל, ואודי כהן קשי מונה להוביל את הפעילות ההנדסית בתחום אבטחת מידע לשותפים העסקיים של החברה

עוז ברקוביץ', מוביל פעילות אבטחת המידע במגזר הביטחוני, ואודי כהן קשי, מוביל הפעילות ההנדסית בתחום אבטחת המידע לשותפים העסקיים, סיסקו ישראל.

סיסקו ישראל הכריזה על שני מינויים חדשים: עוז ברקוביץ' מונה להוביל את פעילות אבטחת המידע במגזר הביטחוני ואודי כהן קשי מונה להוביל את הפעילות ההנדסית בתחום אבטחת מידע לשותפים העסקיים של סיסקו. שני התפקידים הינם בכפיפות לארגון אבטחת המידע והשותפים של סיסקו.

ברקוביץ' (44) מביא עימו לגוף אבטחת המידע של סיסקו מעל 15 שנות ניסיון בעבודה צמודה עם המגזר הביטחוני בארץ. בתפקידו הקודם ניהל את המכירות למגזר הביטחוני בחברת פורטינט (Fortinet).

"ההצטרפות שלי לגוף ה-GSSO (ר"ת Global Security Sales Organization) באה לחזק ולמקד את פעילות אבטחת המידע למגזר הביטחוני בו סיסקו מובילה עולמית. אני מתרגש להצטרף לצוות מגובש ומצויין, ששם לו למטרה לספק ללקוחות הביטחוניים ערך מוסף עצום בנראות הרשת וההגנה עליה באמצעות טכנולוגיות פורצות דרך, כדוגמת ה-Cisco Secure Workload, ה-NGIPS, ועוד מגוון פתרונות AirGap  ייחודיים", אמר ברקוביץ' אחרי מינויו.

כהן קשי (35) גם הוא בעל ניסיון רב שנים בתחום אבטחת המידע. בתפקידו הקודם היה Security Team Leader בתחום השירות בבינת תקשורת מחשבים, לאחר מכן מלא תפקיד SE בחברת ההפצה זברה טכנולוגיות. "אני שמח להצטרף לחברת סיסקו ולהוביל את הפעילות ההנדסית בקרב שותפיה. כבוד להיות חלק", אמר כהן. 

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל: "אני שמח על הצטרפותם של עוז ואודי לשני תפקידי מפתח בצוות, אין לי ספק שהצטרפותם תתרום רבות להמשך הצמיחה וההצלחה של סיסקו בתחום אבטחת המידע. אני מאחל לשניהם הצלחה רבה והנאה מהדרך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים