מטריקס הטמיעה מערכת למידה של קורנרסטון בבנק הפועלים

ההיקף הכספי של הפרויקט מוערך במיליוני שקלים ● איילת כהן ברזניצקי, מנהלת היחידה לטכנולוגיות ופיתוח למידה בבנק הפועלים: "הפלטפורמה מאפשרת לעובדים שלנו לסייע ללקוחות שלהם לקבל החלטות פיננסיות טובות יותר"

איילת כהן ברזניצקי, מנהלת היחידה לטכנולוגיות ופיתוח למידה בבנק הפועלים.

מטריקס הטמיעה מערכת למידה של קורנסטון (Cornerstone) בבנק הפועלים. הפרויקט החל במרץ 2022 והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בענף העריכו אותו במיליוני שקלים.

במסגרת הפרויקט הטמיעו אנשי חטיבת הטכנולוגיה הבנק, בשיתוף אנשי מטריקס, את מערכת הלמידה של קורנרסטון בפלטפורמת SaaS בענן הציבורי של AWS. זאת, לטובת העברת ההכשרות, ההדרכות הפנימיות והפיתוח המקצועי והאישי של העובדים בבנק. המערכת מספקת סביבת למידה מקצועית ודיגיטלית, הכוללת התאמה אישית, והיא מרכזת את כלל תהליכי הלמידה המתקיימים בבנק.

הפרויקט טיפל בכמה אתגרים, ביניהם: היבט של ריבוי ממשקים, התאמת תשתיות, מענה לסיכוני אבטחה ומניעת דלף מידע, הנגשה למובייל, קישור למערכות HR ועוד.

שינוי תרבותי עסקי בבנק "מקמפוס מלמד – לארגון לומד"

המניע לפרויקט, לפי הבנק, הוא יצירת שינוי תרבותי עסקי בבנק, תוך השקעה בהון האנושי וטיפוח תרבות של למידה והתפתחות אישית ומקצועית בקרב עובדי ומנהלי הבנק. את הפרויקט הובילו אנשי חטיבת משאבי אנוש בבנק, תוך שינוי תפישת הלמידה: "מקמפוס מלמד – לארגון לומד".

איילת כהן ברזניצקי, מנהלת היחידה לטכנולוגיות ופיתוח למידה בבנק הפועלים, ציינה כי "יחד עם אנשי מטריקס, הבאנו לבנק מענה יצירתי לצרכים ייחודיים במגוון שדות, כמו פיתוח למידה ומתודולוגיות למידה, חווית משתמש, ניהול פרויקטים ועוד. הפלטפורמה מאפשרת לעובדים שלנו לסייע ללקוחות שלהם לקבל החלטות פיננסיות טובות יותר".

כך, קמפוס פועלים הקים את BOOST – מרחב למידה דיגיטלי על פלטפורמת קורנרסטון – והוא מרכז את כלל תהליכי הלמידה: מהכשרות בנקאים והתמקצעות בנושאי אשראי, השקעות, מט"ח וסחר חוץ, ועד תכנים בנושאי ניתוח דו"חות כספיים, שירות ומכירה, דיגיטל, פיתוח אישי והעשרה.

במסגרת הפרויקט נעשו התאמות במידע המועבר למערכת ובאופן הגישה אליה וכיום העובדות והעובדים יכולים ללמוד מכל מכשיר שברשותם, בהתאם לנהלי אבטחת המידע.

חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס היא הנציגה הבלעדית של קורנרסטון בישראל. קורנרסטון היא חברת תוכנה אמריקנית לניהול משאבי אנוש, שפועלת בכמה מודלים: ניהול גיוס וקליטת עובדים; ניהול תיקי עובדים; הטמעת מערכת לניהול למידה; וכן מערכת הערכת עובדים. המערכת תומכת ב-41 שפות, בהן עברית.

לדברי יניב קרמר, מנהל תחום טכנולוגיות HR במטריקס, "המערכת מתאפיינת באג'יליות: היא מספקת מענה למגוון רחב של תהליכים פורמליים, ובמקביל, היא מספיק גמישה כדי לאפשר גם פתרונות למידה מתקדמים שמוכוונים לצורכי העובדים.ות". הוא הוסיף כי "המערכת מספקת להנהלה מודול דו"חות מתקדם, שמאפשר מעקב ובקרה אחר תהליכי הלמידה. העובדה שהיא יושבת בענן, מעניקה לה עוד גמישות. כך, היקף האחסון הוא בלתי מוגבל והעדכונים נעשים באופן אוטומטי. עוד התמודדנו למול אתגרי ההלימה לרגולציה ואבטחת מידע".

לדברי אפי אריאלי להב, מנהלת המרכז למנהיגות, פיתוח ארגוני והקמפוס בבנק הפועלים, "לאחר שבחנו כמה מערכות לניהול למידה (LMS), בחרנו בפלטפורמת הלמידה של קורנרסטון, שנראתה לנו כמתאימה לדרישות הקמפוס. זאת, בשל יכולת תמיכה מלאה בשפה העברית לצד עוד יכולות. הפלטפורמה מאפשרת לעובדים שלנו לגשת ללמידה, לגדול ולהתפתח, מכל מקום ובכל זמן. העובדים הם אלו שמלווים את הלקוחות ומסייעים להם לקבל החלטות פיננסיות טובות יותר. לכן, חשוב לנו שהם יעבדו עם המערכות המתקדמות והגמישות ביותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים