אנבאבל רוכשת חברת תוכנה ישראלית לקמפיינים דיגיטליים

באבליק פיתחה ומנהלת פלטפורמה מבוססת ענן לתרגום אמין וללוקליזציה של אתרים, אפליקציות וקמפיינים פרסומיים ● אנבאבל תטמיע אותה בפתרונות התרגום שלה ● סכום הרכישה: מיליוני דולרים בודדים

מימין: ישי יפה וגבריאל מנשה, מייסדי באבליק.

אנבאבל, שעוסקת בתרגום, על מנת לאפשר לעסקים לתקשר עם לקוחותיהם באחת מ-130 השפות שהיא מציעה, הודיעה היום (ה') כי היא רוכשת חברה ישראלית שמפתחת תוכנה לקמפיינים דיגיטליים – באבליק. סכום הרכישה המדויק לא נמסר, אולם הוא עומד על מיליוני דולרים בודדים.

באבליק פיתחה ומנהלת פלטפורמה מבוססת ענן לתרגום אמין וללוקליזציה של אתרים, אפליקציות וקמפיינים פרסומיים. זאת, ללא צורך בקידוד, כי אם באמצעות הטמעת שורת קוד אחת בתהליך שנמשך כמה שעות. בחברה טוענים שתרגום התכנים הדיגיטליים מביא להגדלת הטראפיק באתרים, עם יכולת לעדכן תכנים בזמן אמת ולהתאים את התרגום לאופי העסק.

הנרכשת היא חברה בת יותר מעשור: באבליק הוקמה ב-2012 על ידי גבריאל מנשה, המשמש כמנכ"ל, וישי יפה, סמנכ"ל הטכנולוגיות. החברה גייסה בשנות פעולותיה הראשונות 825 אלף דולר מהקרנות אלווייטור פאנד, סיירוס ונצ'ר פרטנרס ו-ואדי ונצ'רס, וצמחה לאורך השנים אורגנית, מתוך הכנסותיה. על רשימת לקוחותיה נמנים מאות ארגונים, בהם מותגים בינלאומיים כמו קולגייט ונשיונל ג'יאוגרפיק.

אנבאבל, שבסיסה בסן פרנסיסקו, מנהלת פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית (LangOps), שמשלבת טכנולוגיות AI עם קהילת מתרגמים מקצועיים, כדי לשפר את מודלי השפות שלה באופן עקבי. היא עובדת עם חברות ענק, בהן נסטלה, Booking.com ו-UPS. בחברה אומרים כי רכישת באבליק תאפשר לה להתרחב ולהטמיע את יכולות התרגום והלוקליזציה שלה גם באתרי אינטרנט, כך שמנהלי הדיגיטל בחברות יוכלו בקלות ובמהירות להתאים את האתרים והקמפיינים לשפה, לאזור ולתרבות שאליהם הם מיועדים, וזאת תוך בקרת איכות ובדיקה האם יש בהם שגיאות.

וסקו פדרו, מייסד שותף ומנכ"ל אנבאבל, אמר כי "חברות בינלאומיות צריכות לדעת להגיע לקונים שלהן בכל מקום שבו הם נמצאים ולדבר איתם בשפה המקומית. האסטרטגיה, המשימה והצוות של באבליק תואמים לנו, והצטרפותם למשפחה שלנו תשפיע באופן ישיר על לקוחותינו".

מנשה ציין ש-"השילוב של יכולות השפה של אנבאבל עם היכולות שלנו יספק לחברות לוקליזציה של פעילותם באינטרנט, וכן יאפשר להן ליצור חוויה מותאמת אישית למשתמשי הקצה, להגדיל את שיעורי ההמרה ולמנף באופן מיטבי את היתרונות של קידום אתרים רב לשוני".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים