אפל שחררה גרסת בטא ציבורית ראשונה ל-iOS 16.6 ו-iPadOS 16.6

הגרסאות החדשות של מערכות ההפעלה, iOS 17 ו-iPadOS 17, יוצגו ממש בקרוב - בכנס המפתחים של אפל, WWDC, שיתקיים ב-5 ביוני הקרוב

באג בהגדרות הפרטיות? iOS 17.

כנס המפתחים השנתי של אפל, WWDC, ייערך – אם לא יהיה שינוי ברגע האחרון – בעוד פחות משבועיים, ב-5 ביוני. במהלך הכנס הזה תציג אפל את הגרסאות החדשות של מערכות ההפעלה שלה, כולל כמובן iOS 17 ו-iPadOS 17. בינתיים הודיעה החברה כי היא משחררת בטא של iOS 16.6 ושל iPadOS 16.6 לכלל הציבור לבדיקה.

מדובר כנראה בעדכון האחרון שתציג אפל בדור הנוכחי, ה-16, של מערכות ההפעלה שלה לטלפונים חכמים וטאבלטים, שהושקו ביוני בשנה שעברה, והיא משחררת את גרסאות הבטא הציבוריות הראשונות שלושה ימים בלבד לאחר שהן שוחררו למפתחים בלבד.

הגרסה החדשה לא מציעה – באופן שאינו מפתיע, לאור הקרבה להשקת הדור ה-17 של מערכות ההפעלה – עדכונים מהותיים, אלא ככל הנראה עדכוני אבטחה ותקלות קלות בלבד.

שירות נגד לתקיפות דיגיטליות

הדבר היחיד שניתן היה לראות מעבר לכך, הוא הנחת הבסיס לשירות iMessage Contact Key Verification, עליו הכריזה החברה לפני מספר חודשים, שייושם כנראה בפועל רק אחרי ההשקה של iOS 17 ו-iPadOS 17.

השירות הזה אמור לספק עוד רמה של בטיחות עבור עיתונאים, פעילי זכויות אדם, עובדי ממשל וכדומה, הפגיעים יותר לתקיפות דיגיטליות. לפי אפל, הוא יעזור לאותם יחידים להיות בטוחים שהצד השני הוא אכן זה שהם מתכוונים ליצור איתו קשר במהלך שיחות והחלפת מידע, ושלא מדובר במישהו שמתכוון לגנוב אותו. בדרך זו אפשר להתרחק ממנו אם הוא לא יפעיל את השירות, ואם כן, אפל תשלח הודעה אם תהיה פריצה לשרתים, במטרה להגיע לנתונים הללו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים