"המענה לאתגרי הדיגיטל – ניוד העומסים בין הקרקע לענן"

כך לדברי רג'יב רמסוואמי, מנכ''ל נוטניקס, כשהתראיין לעיתונות הטכנולוגית בארה''ב בעקבות NEXT 2023 - הכנס השנתי שהחברה ערכה לפני ימים אחדים

רג'יב רמסוואמי, מנכ''ל נוטניקס, ב-NEXT 2023.

"אחת הבעיות הדחופות והמטרידות ביותר עבור ארגונים אשר רוצים להשיג, או הנמצאים בעיצומה של, טרנספורמציה דיגיטלית, היא העבודה באופן מבוזר, בדאטה סנטר ובעננים הציבוריים. אנו מאפשרים לארגונים להפוך את עומסי העבודה והיישומים שלהם לניידים – בין הענן והעננים הציבוריים, ובין זה הפרטי, בדאטה סנטר", כך אמר רג'יב רמסוואמי, מנכ"ל נוטניקס (Nutanix).

רמסוואמי התראיין לעיתונות הטכנולוגית בארה"ב בעקבות NEXT 2023 – הכנס השנתי שהחברה ערכה לפני ימים אחדים.

לדבריו, "כיום, כל ענן הוא 'עמוד' IT נפרד. כל מקום בו נמצאים עומסי המחשוב של הארגון, הוא שונה – הדאטה סנטר, ענן ציבורי אחד, ענן שני, או מחשוב הקצה. אנו מציעים חופש בחירה וגמישות בכל שכבה של ערימת ה-IT".

"כך", הסביר, "אנו נותנים ללקוחות הזדמנות לקבוע כיצד לייעל בצורה הטובה ביותר את היישומים הקריטיים למשימה שלה הם נועדו – בעולם מרובה עננים ובסביבת ענן היברידי. אנו עושים זאת עם פלטפורמה תשתיתית, העובדת בכל מקום, ומטפלת בכל עומסי העבודה, לצד היכולת לפעול בסביבה מרובת עננים. כך אנו עוקפים את הקשיים שיש בעננים הציבוריים, המספקים שירותים שונים לטיפול באפליקציות ובקשר שלהן לבסיסי נתונים ולמערכות אחסון – אבל הם כולם שונים, עדיין נעולים, והניוד ביניהם קשה מאוד. לכן אנו משתפים פעולה עם AWS, אבל הרבה יותר קשה לעשות זאת עם הענן של גוגל. את התפישה שלנו לניוד עומסי הנתונים אנחנו מרחיבים עם שכבת תשתית המעניקה שירותי נתונים שזמינים בכל מקום, לפי בחירת הלקוח. התחלנו עם אספקת שירותים של בסיסי נתונים, וגילינו שכיום 70% מהלקוחות כבר משתמשים בשירות זה".

"ממשיכים לשדר ללקוחות שאנו כאן לטווח ארוך"

בהתייחסו לבעיה שיש לחברה עם הממשל הפדרלי, בשל אי עמידה ברגולציית הדיווח שלה ל-SEC ברבעון האחרון, לאחר שהתגלתה בעיה ברישוי עם אחד מהספקים שלה ובעקבותיה נפתחה חקירה פנימית בנושא, אמר המנכ"ל כי "אני לא יכול לתת יותר מדי פרטים צבעוניים על החקירה, כי היא עדיין מתנהלת. אנחנו מקווים שנוכל להשלים אותה בקרוב ולפרסם את ממצאיה לציבור. נעשה את הדבר הנכון וגם נדאג שזה לא יקרה שוב. אז כל עוד אנחנו עושים את הדבר הנכון ונמשיך קדימה, זה לא מהותי לעסקים השוטפים שלנו בשום צורה. נעבור את זה ונמשיך הלאה".

רמסוואמי, לשעבר מנהל התפעול הראשי של ענקית הווירטואליזציה, התייחס לרכישת VMware על ידי ברודקום ואמר: "אני מכבד מאוד את VMware. אני חושב שהם חברה נהדרת עם כישרון גדול וטכנולוגיה מצוינת, אבל מאז ההודעה על הרכישה, יש נטישה של לקוחות רבים. אני לא יודע אם העסקה תתקיים, ברור שיש הרבה בדיקות רגולטוריות. לקוחות מודאגים מאוד מהסיכונים, מהתמחור, מהירידה ברמות התמיכה, מקיצוץ העלויות, מממפת הדרכים הלא ברורה טכנולוגית וגם ממה שקרה עם רכישות עבר של ברודקום. גם אם הרכישה לא תקרה, עדיין המצב מאתגר מעט, כי VMware מאבדת הרבה כוח אדם מקצועי ומוכשר בדרך, אז זה לא מצב קל גם ככה. אנחנו ממשיכים לשדר ללקוחות שאנו כאן לטווח ארוך".

"זהו מסע של חמש עד 10 שנים עבורנו", סיכם מנכ"ל נוטניקס, "זה לא מסע בן-לילה, אבל המטרה נותרה כשהייתה – לקחת אפליקציה ולהשתמש בשירותים שלנו ולהפעיל אותם בכל מקום ולנייד אותם בקלות. זה החזון. נמשיך לפתח את הפלטפורמה שלנו כך שהיא תוכל לצמוח ולעמוד בכל עומסי העבודה הגדולים והתובעניים ביותר, עם יכולת הרחבה בקנה מידה גדול. נהפוך את החברה לפלטפורמת הענן ההיברידית המועדפת על ארגונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים