ישראכרט הטמיעה פלטפורמת יישומי ענן היברידית של רד האט

הפרויקט להטמעת Red Hat OpenShift בישראכרט החל בשנת 2022 והסתיים החודש ● היקף העסקה לא נמסר לפרסום, אך מוערך במאות אלפי שקלים

שילבה פלטפורמה של רד האט בשירותיה. ישראכרט.

ספקית פתרונות האשראי ישראכרט הטמיעה את פלטפורמת OpenShift של חברת רד האט (Red Hat), אשר תאפשר לה ליצור שירותים דיגיטליים חדשים ולספק שירות ערך מוסף עבור לקוחות ושותפים. ישראכרט פועלת להרחבת השימוש ב-Red Hat OpenShift, עם עלייה מתוכננת לאוויר של יישומים נוספים בפלטפורמה. הפרויקט החל בשנת 2022 והסתיים החודש. היקף העסקה לא נמסר לפרסום, אך מוערך במאות אלפי שקלים

ישראכרט היא הגדולה מבין חברות כרטיסי האשראי בישראל, ולה יותר מ-45 שנות ניסיון ושלושה מגזרי פעילות עיקריים: פעילות מימון, הנפקה של כרטיסי חיוב, וסליקה.

לדבריה, כחברה המעוניינת להיות מובילה ביוזמה ובחדשנות ובולטת בעולמות התשלום הדיגיטלי בישראל, בישראכרט חיפשו את הדרך המתאימה ביותר לפתח את הסביבה הטכנולוגית של הארגון ולהתקדם לטכנולוגיה חדשה, אשר תאפשר תהליכי פיתוח ואספקה יעילים ומהירים יותר, המבוססים על מיקרו-שירותים ונתמכים על ידי קונטיינרים. 

לאחר בחינה של פתרונות אפשריים, ישראכרט בחרה ב-Red Hat OpenShift כפלטפורמת היישומים החדשה של הארגון. הפלטפורמה של רד האט תומכת בפיתוח, פריסה וניהול חדשניים של יישומים בסביבות הענן.

גילי הוך, סמנכ"לית האסטרטגיה והפיתוח העסקי של ישראכרט.

גילי הוך, סמנכ"לית האסטרטגיה והפיתוח העסקי של ישראכרט. צילום: תמי בר שי

הפלטפורמה תתמוך במגוון פרויקטים קיימים ועתידיים

ישראכרט הטמיעה את פלטפורמת Red Hat OpenShift במערך המחשוב כדי לתמוך במגוון פרויקטים קיימים ועתידיים, כולל שילוב עם הבנקים וחברות הביטוח הגדולים בישראל, להאיץ את זמן ההשקה של שירותים חדשים ולהגדיר מחדש מערכות בקאנד (Backend) קריטיות. 

הפלטפורמה של רד האט מאפשרת לישראכרט לאמץ תהליכי בקאנד יעילים יותר, כדי להתמקד באספקת שירותים חדשניים עבור הלקוחות, ומספקת עבור הארגון את היתרונות הבאים: הפחתת זמן הגדרת והכנת התשתית משבועות לדקות באמצעות תהליכים אוטומטיים; הגברת עצמאות המפתחים באמצעות ניהול סביבות בשירות עצמי – מה שמפנה זמן ומשאבים להתמקדות בעבודה יצרנית וחדשנית; שימוש משופר במשאבים, שיפור ביצועים והקמת בסיס טכנולוגי של קונטיינר לפי-דרישה, לצורך שיתופי פעולה עם ארגוני בנקאות ופינטק אחרים כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של ישראכרט. 

"חיפשנו פלטפורמה טכנולוגית אשר תשמש את הארגון שלנו לשנים רבות קדימה. לאחר בחינה מעמיקה, נוכחנו לדעת כי פלטפורמת Red Hat OpenShift היא המתאימה ביותר לצרכינו ומספקת יכולות אבטחה חזקות ויכולות גידול מהירות בלי לוותר על יציבות וביצועים מאשר פתרונות מתחרים בשוק", אמר דביר בן אהרון, מנהל טכנולוגיה ראשי בישראכרט.

לדבריו, "רד האט מביאה עימה הישגים מוכחים בקרב ארגונים פיננסים בארץ ובעולם, בעלי דרישות אבטחה גבוהות, ואת הזמינות של צוות תמיכה מקומי ומיומן. הצוות של רד האט הדגים בהצלחה את הערך של הטכנולוגיה והשירותים שלהם עבור צוותי הפיתוח, התשתית והאבטחה שלנו".    

צוותי ישראכרט עבדו בשיתוף פעולה הדוק עם Red Hat Consulting במהלך ולאחר תהליך ההטמעה, כדי ללמוד את שיטות העבודה הטובות ביותר במטרה להגדיר, לתכנן וליצור סביבות עבודה מתקדמות על גבי סביבת הענן החדשה של הארגון.  

"בנוסף לאספקת יתרונות הבנקאות הפתוחה ללקוחותינו, אנחנו משתמשים ב-Red Hat OpenShift כדי להתקדם לכיוון המטרה שלנו להפוך לספק שירותים פיננסים חדשים גם עבור הלקוחות העסקיים והפרטיים שלנו", אמר בן אהרון.

בתאל אסף-וולצ'ק, ארכיטקטית פתרונות בכירה למגזר הפיננסי, רד האט ישראל.

בתאל אסף-וולצ'ק, ארכיטקטית פתרונות בכירה למגזר הפיננסי, רד האט ישראל. צילום: ניב קנטור

ממשיכים במסע המודרניזציה באמצעות פרויקטים אסטרטגיים חדשים

לאחר ההתנסות הראשונית המוצלחת עם קונטיינרים, ישראכרט מתמקדת כעת בפרויקטים חדשים וחדשניים עבור הלקוחות ועבור צוותי הפיתוח של הארגון. החברה פועלת כדי להוסיף מספר אשכולות חדשים של קוברנטיס (Kubernetes) כדי לקדם פרויקטים אסטרטגיים, כדוגמת מתן אשראי ללקוחות ויישומים דיגיטליים נוספים, תוך ניהול מאוחד ויעיל של המערך.

גילי הוך, סמנכ"לית האסטרטגיה והפיתוח העסקי של ישראכרט, ציינה כי, "ישראכרט מתכננת להמשיך לפעול תוך ניצול הזדמנויות חדשות כדי לבסס את המוניטין שלה כספקית שירותים פיננסיים חדשנית, לרבות שילוב טכנולוגיות מתקדמות של רד האט".

היא הוסיפה כי, "אנו רואים את מערכת היחסים שלנו עם רד האט כאסטרטגית להצלחה המתמשכת שלנו במסע הטרנספורמציה של הארגון. לאחר האימוץ של Red Hat OpenShift, ראינו שינוי בדפוסי החשיבה של הצוותים שלנו. הם נרגשים לראות את הרעיונות שלהם הופכים למציאות בתהליכים מהירים יותר, ואנו שמחים להמשיך ללמוד, להתגבר על האתגרים שלנו ולהמשיך לצמוח".  

בת אל אסף-וולצ'ק, ארכיטקטית בכירה למגזר הפיננסי ב-רד הוט ישראל, אמרה כי, "הבחירה בפלטפורמת Red Hat OpenShift מאפשרת לישראכרט להתמקד באספקת מוצרים ושירותים חדשים ללקוחותיה. באמצעות Red Hat OpenShift, ישראכרט יכולה לחסוך בעלויות הרישוי, להפחית את עלויות התחזוקה של תשתית וירטואלית ולשפר את היציבות וביצועי היישומים של הארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים